Reacties

Kees-Haremaker schreef op 09.05.2021 om 11:28 uur

Hallo Ron dan moet je de film even selecteren zodat hij actief is en dan aan het einde de outtro zetten dan werkt het
Mvg Kees

Bol schreef op 09.05.2021 om 13:11 uur

@ron-v

Hallo Ron,

Een aanvulling op het antwoord van @Kees-Haremaker (Kees).

Als uw filmfragment maar uit één stuk bestaat, dan kan het kloppen dat er dan alleen een Intro of een Outro kan worden geplaatst. Dit is op te lossen door het filmfragment in tweeën te knippen en dan de intro aan het begin en de Outro aan het eind te plaatsen.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ron-v schreef op 11.05.2021 om 21:03 uur

Het is me gelukt! Nogmaals dank voor het advies.Ik heb inmiddels ook ge-uploaded naar 2021.

Bol schreef op 11.05.2021 om 22:38 uur

@ron-v

Hallo Ron,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Ik vermoed, dat u wilt zeggen dat u uw Video Deluxe geüpdatet hebt naar Video deluxe 2021.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-