internal program error 7289.k.xp.gn

Emm-Groessen schreef op 04.01.2023 om 16:49 uur

When I publish my website, after some minutes I get the message: "internal program error 7289.k.xp.gn" without any further explanation and the program stops with publishing.

In nederlands: als ik mijn website publiceer, krijg ik de volgende foutmelding: "internal program error 7289.k.xp.gn" zonder verdere uitleg. En het programma stopt met publiceren.

XARA web designer premium, versie 15.1.0.53605 (updaten lukt ook niet, maar dat is een ander punt)

Reacties

mi-bo schreef op 04.01.2023 om 17:04 uur

@Emm-Groessen

Als de update service is verlopen kan ook niet meer gepubliceerd worden met MWD15.

Dat zal het probleem zijn.

Updaten zal U alleen via betaling kunnen doen.

De foutmelding komt mij niet bekend voor

Gr

Michael

Emm-Groessen schreef op 04.01.2023 om 17:16 uur

Ik vraag me af of dat het probleem is. Lastig is dat er verder totaal geen uitleg wordt gegeven of verwezen wordt naar een verlopen update service. Ik heb wel een update naar versie 19 aangeschaft, maar die zet er een aparte versie naats, zonder de oude versie te updaten

mi-bo schreef op 04.01.2023 om 17:32 uur

@Emm-Groessen

Dank voor Uw Feedback.

Dat is correct,

versie MWD 19 Prem wordt naast versie MWD 15 Prem gezet, wordt niet overschreven, daar het aparte versies zijn.

U heeft toch geen publiceer problemen met versie MWD 19 Prem

Gr

Michael

Emm-Groessen schreef op 04.01.2023 om 17:42 uur

Maar hoe krijg ik mijn website dan van de versie 15 naar de versie 19?

mi-bo schreef op 04.01.2023 om 18:01 uur

@Emm-Groessen

Als het goed is heeft U een map op de Pc gemaakt, waar de Website is bewerkt met MWD 15 Prem .

Start MWD 19 prem op ga naar bestand, zoek daar de map op waar de website instaat gemaakt met MWD 15 Prem en importeren, daarna bewerken, opslaan in een nieuwe map, exporteren, daarna publiceren naar de website.

Gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2023 om 18:30 uur

@Emm-Groessen

Hallo Emm,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....als ik mijn website publiceer, krijg ik de volgende foutmelding: "internal program error 7289.k.xp.gn" zonder verdere uitleg.....

Uw foutmelding lijkt mij meer een Windowsprobleem. U zou dit eens voor kunnen leggen aan de Microsoft Support Community

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-