Instruments not working/ Magix Vita - file not found

JMusic schreef op 23.01.2019 om 18:50 uur

De map (VITA libraries is leeg) is verdwenen van de gitaar instrumenten. VITA speelt deze niet meer af en komt met de melding: Instruments not working/ Magix Vita - file not found. Ik heb geen zin om Magix Music maker opnieuw te installeren. Op de C schijf is deze map niet meer te vinden. Wat is de oplossing? VITA werkt wel met drum partij apart in het bestandsbeheer. Maar guitar speelt ie niet meer af. PC .opnieuw opstarten helpt niet. Map ineens corrupt ofzo? Ik hoor graag een oplossing. Magix Music Maker 27.0.2.28 Edition. Vita werkte gewoon altijd. Bedankt alvast.

Reacties

mi-bo schreef op 23.01.2019 om 21:17 uur

@JMusic

Beste JMmusic.

heeft U al geprobeert via al de inhoud opnieuw te installeren.

Mvg

Michael

Bol schreef op 23.01.2019 om 22:08 uur

Hallo Jmusic,

U schrijft: "De map (VITA libraries is leeg) is verdwenen van de gitaar instrumenten en is op de C schijf is deze map niet meer te vinden"

Wat bedoelt u precies met de lege map "Vita libraries" is verdwenen? Bedoeld u soms deze map: C:\Gebruikers\naam gebruiker\Documenten\MAGIX-projecten\Vita Libraries

Als deze map verwijderd is en Music Maker wordt weer opstart, dan wordt deze map automatisch als een standaard lege map weer aangemaakt.

Heeft u soms Music Maker opnieuw geïnstalleerd?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JMusic schreef op 24.01.2019 om 12:39 uur

Hallo Michael en Rob, in de MXsynth map zouden toch alle instrumenten moeten zitten? Ik had altijd Vista, concert piano en revolta. En in deze map MXsynth staat enkel de Concert piano VST. Na in middels een nieuwe opstart zijn er loops verdwenen in een soundpool die eerst met VITA werden gelezen. Ook zijn er ineens soundpools verdwenen na een nieuwe opstart van magix. T klopt gewoon niet. VITA zie ik staan bij de instrumenten en enkel de drums (bank) werken. ik kreeg deze melding (zie foto) maar inmiddels zijn de loops verdwenen uit de s oundpools. Heel vaag. Ik had magix music maker niet opnieuw geïnstalleerd. Het gebeurde gewoon ineens. Is het beternommmagix opnieuw te installeren? Kan ik dan opnieuw de link online downloaden? Ik heb t programma online gekocht. Bedankt voor de adviezen! Foto voeg ik later bij, staat op pc.

JMusic schreef op 24.01.2019 om 12:40 uur

Vista moet ViTa zijn

Bol schreef op 24.01.2019 om 13:11 uur

Hallo Jmusic,

In uw eerdere vraagstelling had u het over dat de map VITA libraries is leeg is, nu heeft u het over de "MXsynth map". Het klopt dat in deze map de aangekochte instrumenten staan. zie afbeeldig

Kijk eens rechtsboven op de werkbalk. Naast het Poppetje moet uw e-mailadres vermeld staan, zo niet klik op het poppetje en meld u aan.

  1. klik daarna op het tabblad "Store"
  2. klik op het "tandwiel" en daarna op "alle gekochte inhoud downloaden"
  3. de download Manager menu word geopend.
  4. als hier wat staat klik dan op: "Alles downloaden en installeren"
  5. klik op de tabbladen "Mijn instrumenten"
  6. Volgens mij staan er links in de hoek een pijltje, klik hierop en deze wordt dan in de MXsynth map geïnstalleerd.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2019, 13:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JMusic schreef op 24.01.2019 om 15:22 uur

Ok bedankt Rob, ik ga hiernaar kijken. Het verklaart alleen niet waarom het eerst wel werkte en nu ineens niet meer. Heel ViTa lijkt verdwenen. Deze zal gewoon bij de gekochte download in. Ik laat van me horen.

JMusic schreef op 24.01.2019 om 15:35 uur

Ok ROb ik zie bij "Mijn instrumenten" VITA, Concert Grand LE en Revolta staan. Maar in de map MX Synth staat enkel de Concert LE (piano) dus iets klopt er niet. Er moet toch VITA bij staan??? Ben de loops kwijt die met VITA werken

JMusic schreef op 30.01.2019 om 17:09 uur

Het is nog steeds niet opgelost. Iemand een idee nog?