Beste, ik heb Music Maker 2021 geïnstalleerd (29.0.4.25) en als ik het programma download en de instrumenten installeer werkt het prima. Maar zodra ik de patch 29.0.5.29 wil installeren verdwijnen al mijn instrumenten en ook de standaard instrumenten in de instrumenten-tab. Ik heb wel op meerdere plaatsen terug kunnen lezen dat dit bekend is en je ze opnieuw moet installeren (reuze onhandig!!!!) maar ik kan ze ook niet opnieuw invoegen.
Ik kan ze vanuit de 'downloads-tab' wel downloaden en vervolgens installeren (er komt achter het instrument een groen vinkje achter te staan met de tekst 'installatie voltooid'), maar ze komen echter niet in de instrumenten-tab te staan. Als ik vervolgens het programma afsluit en opnieuw naar de 'download-tab' ga staat er achter het betreffende instrument 'downloaden', dus kan ik weer helemaal opnieuw beginnen, wat niets uithaalt. Wat doe ik verkeerd of wat gaat er niet goed?
Ik heb al van alles geprobeerd, zoals:
- het programma meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- de store inhoud en VST - plugins gereset
- me uitgelogd vooraleer ik de patch installeerde
- alle instrumenten verwijderd / gedeïnstalleerd
- zes koppen koffie gedronken om helder te blijven en om me te weerhouden om de PC buiten te fl****** ...
Ik werk op een Windows 10 PC met: AMD Ryzen 7 2700X Eight-Core Processor, 3700 MHz, met 32 GB geheugen
Weet iemand een oplossing? Of herkent iemand het probleem? Ik word er dus een beetje chagerijnig van, maar dat kan ook van de koffie zijn...;)
Alvast bedankt voor jullie deskundige reactie.
Groeten,
Michel