installeren op nwe pc w11

M-C schreef op 30.01.2023 om 21:35 uur

beste,

Ik heb een licentie van soundforge audio studio 10. Ik wil deze installeren op mijn net aangeschafte PC maar dat lukt wegen een melding tijdens het download proces van de software. Ik kan 5 items downloaden.

1 Soundforge audio Studio 10 - Lukt om te downloaden maar niet om te installeren - geen internet verbinding.

2 Izotope Audio Enhancer - lukt niet. krijg de melding dat er een fout is opgetreden bij het verzenden van het verzoek. opnieuw verzoek zou het wel moeten werken.

3 Izitope Vocal Eraser -lukt niet. krijg de melding dat er een fout is opgetreden bij het verzenden van het verzoek. opnieuw verzoek zou het wel moeten werken.

4 Music Maker - download niet maar geeft ook geen melding.

5 Update notifier - lukt als enige om te downloaden en installeren.

Ik had al gezocht het lijkt aan defender te liggen maar die heb ik geheel uitgeschakeld maar levert geen succes.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Groet MArco

Reacties

Bol schreef op 30.01.2023 om 23:13 uur

@M-C

Hallo Marco,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

.....Ik heb een licentie van soundforge audio studio 10. Ik wil deze installeren op mijn net aangeschafte PC maar dat lukt wegen een melding tijdens het download proces van de software. Ik kan 5 items downloaden.....

Probeer het eens als administrator te installeren. Klik met de rechtermuisknop op Soundforge....exe en klik op: Als administrator uitvoeren.

.....Music Maker - download niet maar geeft ook geen melding.....

Download eens hiervandaan: Musicmaker.exe en installeer hiermee MMM64

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.01.2023, 23:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-