Reacties

mi-bo schreef op 28.10.2021 om 16:45 uur

@Peter-Schotman

Beste Peter,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U MVDL gaat installeren, krijgt U op een bepaald moment de optie, standaard of aangepast,

standaard( wordt het gehele programma MVDL op de C schijf gezet).

Aangepast(wordt het programma MVDL op de schijf gezet die U aangeeft(in Uw geval de I schijf), maar het stukje besturing, wordt wel op de C schijf gezet).

Hopend dat U iets aan dit antwoord heeft.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 28.10.2021 om 18:27 uur

@Peter-Schotman

Hallo Peter,

U kunt ook wat meer ruimte op uw C:schijf creëren, door de Magix Download map te verplaatsen naar de I:schijf. Als u meerdere Magix programma's geïnstalleerd hebt, dan kunt u zeker per programma ca. 7GB aan ruimte terugwinnen.

Zelf heb ik deze verplaatst naar mijn D:schijf

 

Omdat ik ca. 8 verschillende Magix Programma's geïnstalleerd heb, maak ik op deze manier zo'n circa 78GB vrij. Zie afbeelding

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Peter-Schotman schreef op 28.10.2021 om 19:02 uur

Dank voor de reactie. De geleverde (exe)downloadfile staat al in I:Downloads, maar bij het automatische downloadproces krijg ik geen kans de drive aan te geven of te veranderen, zodat toch alles in C wordt gedownload

Bol schreef op 28.10.2021 om 19:48 uur

Hallo Peter,

  • ga naar de programma-instellingen (sneltoets "Y")
  • klik op het tabblad Map
  • Hier kunt de mappen aangeven voor de Exporten - Downloads - Disk-images

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 31.10.2021 om 23:48 uur

Hallo Peter, als extra bij het antwoord van Rob is het ook mogelijk om bij de twee blokken die Rob rood omkadert heeft ook allemaal één en dezelfde map aan te geven waar je je project b.v. 'vakantie 2021' te kiezen op je extra of externe HD waar je een van te voren aangebrachte map met de naam van 'vakantie 2021' hebt ingesteld.
Dan heb je alle bestanden behorende bij dat project bij elkaar op die HD en heb je alleen de besturing van MVDL op de C: schijf en dus nu goed gerubriceerd
Mvg Kees