Installeren op andere disk

rene.noordhuizen schreef op 28.09.2021 om 13:13 uur

Gisteren gekocht Video de Luxe premium 2021. Versie 21.0.1.87. Windows 10
Dit vraagt heel veel schrijfruimte. Wil de installatie nu liever doen op een andere harddisk. Tijdens de installatie wordt niet gevraagd op welke schrijf ik de installatie wil uitvoeren. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Wie kan mij helpen ?

Reacties

mi-bo schreef op 28.09.2021 om 13:26 uur

@rene.noordhuizen

Beste Rene..

Bij het installeren van MVDL krijgt U een optie te zien van aanpassen, hier is het mogelijk om installatie programma van MVDL bv op een andere schijf te zetten,verder wordt de besturing die nodig is voor Windows op de C schijf gezet.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

rene.noordhuizen schreef op 28.09.2021 om 13:51 uur

Heb deze optie (nog) niet voorbij zien komen. Heb nu alles gedeinstalleerd. Ga straks alles nogmaals opnieuw installeren. Of anders mijn C partitie vergroten dmv mijn d schijf. Dank voor je snelle reactie.

Bol schreef op 28.09.2021 om 15:38 uur

@rene.noordhuizen

Hallo Rene,

Wanneer u Video Deluxe Versie 21.0.1.87 installeert, dan krijgt u, zoals reeds is beschreven, een keuze om bepaalde mappen op een andere schijf te installeren. Maar u kunt dit ook achteraf zelf regelen. Ga naar programma-instelling (sneltoets "Y") / en klik op het tabblad Map.

Als u nog meer ruimte wilt maken op uw C:\ schijf, dan zou u eventueel de Magix Download map kunnen verplaatsen naar een andere locatie op uw D:\ schijf, zoals ik reeds gedaan hebt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

rene.noordhuizen schreef op 28.09.2021 om 23:10 uur

Hallo Rob en Michael,

Het is mij nu gelukt en heb nu alles op mij D schijf kunnen installeren. Daar was ruimte zat.

Aan jullie beiden veel dank voor jullie snelle respons en bruikbare tips.

Hartelijke groet

Rene

 

 

 

mi-bo schreef op 28.09.2021 om 23:23 uur

@rene.noordhuizen

Beste Rene,

Dit is een positief bericht

Veel plezier montage met het mooie MAGIX product MVDL 2022 Prem

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 28.09.2021 om 23:33 uur

@rene.noordhuizen

Hallo René,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het u gelukt is om alles op de D:\ schijf te installeren, zodat u weer meer opslagruimte op uw C:\ schijf hebt gekregen.

Succes met het maken van u filmprojecten, mocht u nog vragen dan vernemen wij dit wel van u.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-