Installeren

Robert-Ruevekamp schreef op 23.01.2019 om 23:06 uur

Had videoeasyHD 6 geïnstalleerd op een opnieuw ingerichte pc wilde de vakantie film monteren om op bluray te branden 2 projecten gingen goed bij de 3de project wilde ik branden toen kreeg ik steeds de melding encodeer fout alles geprobeerd niet project gemaakt weet melding encodeer fout dus kon ze niet branden toen heb ik het programma opnieuw erop proberen te zetten maar dat leukte helemaal niet meer constant foutmeldingen heb nog mijn oude easy hd 5 geprobeerd die kon ik wel installeren maar met het oude probleem zonder geluid heb inmiddels contact gehad met de servicedesk via de mail maar die oplossingen snap ik niets van heb Windows 10 net 256 ssd kaart en i 7 processor Help me alsjeblieft wil de vakantiefilm afmaken

Groetjes Robert Ruevekamp

Reacties

Bol schreef op 23.01.2019 om 23:42 uur

Hallo Robert,

Helaas heb ik VideoeasyHD 6 niet meer op mijn pc staan. Om u toch snel van een antwoord te voorzien, zou u eens kunnen proberen om op "Reset" te klikken en als er een vinkje bij Smart Rendering… staat deze weg te halen. zie afbeelding.

Voorbeeld uit VDL 2019

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.01.2019, 23:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Robert-Ruevekamp schreef op 24.01.2019 om 00:03 uur

Daar heb ik niet eens meer de gelegenheid voor kom niet meer in het programma

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 09:44 uur

@Robert-Ruevekamp

Beste Robert.

Heeft U alle projecten achter elkaar gezet die U op een Blu-ray wilde branden zie voorbeeld.

of nadat er 2 projecten op de Blu-ray schijf stonden er projecten bij willen zetten, dit gaat volgens mij niet met MAGIX VIdeo Easy.

Mvg

Michael

Robert-Ruevekamp schreef op 24.01.2019 om 10:16 uur

Ja absoluut heb ook al 2 bluray's gebrand van de 2 1ste projecten heb niets anders gedaan het begon met encoderen mislukt en toen dacht ik haal het programma er weer af en installeer het weer en dat lukt niet meer krijg allemaal foutmeldingen en sluit dan meteen af kan dus ook niet in de instellingen meer

Groetjes Robert

 

Robert-Ruevekamp schreef op 24.01.2019 om 10:19 uur

Heb wel contact met suppoort van magix maar die geven oplossingen daar begrijp ik niets van dat is voor programmeurs en niet voor een leek heb niet voor niets videoeasy moet eenvoudig zijn

Groetjes Robert

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 10:22 uur

@Robert-Ruevekamp

Beste Robert,

Dank voor Uw Feedback.

Als ik het nu goed begrijp heeft U al 2 Blu-Ray's gebrand en bij de 3de ging alles fout ,

klopt dit

Mvg

Michael

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 10:35 uur

@Robert-Ruevekamp

Beste Robert.

gezien ik zelf nooit Blu-ray brandt ,

ben ik even verder gaan kijken naar de bepalingen.

heeft U deze opties ook geactiveerd.

en bij brandt opties, en heeft U H.264 geactiveerd, alle bestanden worden op die manier opgenomen in Brand proces, Mpeg 2, Mpeg 4 < 4 K enz.

Mvg

Michael

Robert-Ruevekamp schreef op 24.01.2019 om 10:52 uur

Nogmaals ik kom niet meer bij de instellingen want krijg het programma niet meer op de computer het programma crasht steeds

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 11:04 uur

@Robert-Ruevekamp

Beste Robin.

heeft U een dvd of online versie van MAGIX Video Easy HD6.

Misschien is dit een optie???

Ga naar C:\ProgramData\MAGIX\Video_easy verwijder deze map geheel.

Ga dan naar configuratiescherm, Programma's en onderdelen, en verwijder dan

MAGIX connect, ,MAGIX Video Easy

Sluit de Pc af, start weer op en ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ inloggen

mijn producten,

dan Video easy 6,activeer serienummer alvast, en installatieprogramma aanklikken, dan wordt er een trial versie geïnstalleerd, een paar MB.

Daarna zal het programma volledig worden geïnstalleerd,met serienummer activeren en volg de aanwijzingen.

vergeet niet online te actualiseren, i.v.m. met upgrade.

En het programma moet weer volledig op Uw Pc staan

Mvg

Michael

Robert-Ruevekamp schreef op 24.01.2019 om 11:21 uur

Hoi Michael

Heb ik allemaal al gedaan maar helpt niet heb hem ook vanaf de dvd te proberen te installeren hetzelfde probleem

Groetjes Robert

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 11:46 uur

@Robert-Ruevekamp

Beste Robert.

U schrijft dit heb ik allemaal algedaan, vanaf de dvd geinstalleerd.

Heeft U mijn optie omschreven om 11.04 uur ook al geprobeerd,i.p.v vanaf de dvd.

Mvg

Michael

Robert-Ruevekamp schreef op 24.01.2019 om 11:51 uur

Yes heb hem ook al van hun site geïnstalleerd helpt niets

Bol schreef op 24.01.2019 om 14:28 uur

Hallo Robert,

Het is spijtig, dat het u nog niet gelukt is om Video Easy HD 6.0 werkend te krijgen.

Zelf zou ik het volgende doen:

  1. Deinstalleer Easy HD
  2. Download CCleaner vanaf https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download?upgrade en schoon je PC hiermee op
  3. Installeer Easy HD weer.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2019, 14:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Robert-Ruevekamp schreef op 24.01.2019 om 17:52 uur

Heb ik al geprobeerd nu heb ik het programma op andere computer geïnstalleerd en daar doet hij het wel met de consequenties dat mijn projecten kwijt zijn dus ligt niet aan programma maar het probleem blijft op mijn computer als iemand nog suggesties heeft graag

Groetjes Robert

Bol schreef op 24.01.2019 om 18:38 uur

Hallo Robert,

Je bent je projecten niet echt kwijt. Het projectbestand *.MVY bestaat alleen maar uit verwijzingen.

Doe eens het volgende:

  1. kopieer het projectbestand *.MVY naar de map, waarin je je foto's, filmpje etc.. hebt staan.
  2. kopieer deze map, incl. het *MVY bestand, in zijn geheel naar je andere computer
  3. start nu het projectbestand vanuit deze gekopieerde map.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2019, 18:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-