installatieprobleem

Dirk-Daems schreef op 22.07.2021 om 16:33 uur

Een viertal jaren geleden kocht ik de Upgrade Photo Story Deluxe aan.

Recentelijk heb ik een nieuwe pc gekocht die zo blijkt nu draait op 32 bit Windows 10. Het programma vereist echter 64 bit sturing

Hoe kan ik dit probleem oplossen en alsnog mijn programma installeren.

Alvast dank voor uw aandacht .

Met beleefde groeten

Dirk Daems

Reacties

mi-bo schreef op 22.07.2021 om 16:44 uur

@Dirk-Daems

Beste Dirk,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

MFS is sinds 2014/2015 een 64 Bits versie, U schrijft dat U recentelijk een 32 Bits machine heeft gekocht, dit is niet op te lossen.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 22.07.2021 om 16:54 uur

@Dirk-Daems

Hallo Dirk,

Een aanvulling op het bovenstaand antwoord. Kijk eens of op uw nieuwe PC ook geschikt is om Windows 10 64bits te kunnen installeren. Als dat kan, dan kunt u Photostory Deluxe installeren.

Kunt u hier aangeven wat voor specificatie uw nieuwe PC hebt.

Denk hierbij aan:

  • Type processor Intel of AMD
  • Type Video kaart bv. een NVIDIA
  • Hoeveel geheugen
  • Etc...

U kunt met dezelfde Windows licentiecode ook de 64bits versie installeren, mits deze de 64bits aan kan.

Groet Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.07.2021, 16:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.07.2021 om 17:33 uur

@Dirk-Daems

Hallo Dirk,

Hier nog even een aanvulling. Zie ook deze link [klik hier] en deze link. [klik hier]

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.07.2021, 18:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-