Reacties

Bol schreef op 28.04.2021 om 13:24 uur

@Ruud-vanderMeer

Hallo Ruud,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Ik zie, dat u vandaag dit account hebt aangemaakt. Als u al een VDL programma op uw PC hebt staan, dan hebt u deze waarschijnlijk al met een eerder account geregistreerd en geactiveerd. U kunt dan het beste dat account gebruiken. Maar wat houd uw vraagstelling precies in?

Hebt u:

  • reeds een VDL versie op uw PC staan. Zo ja, wat is hier van het versienummer
  • voor deze VDL de updategarantie verlengt

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.04.2021, 13:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanderMeer schreef op 28.04.2021 om 13:33 uur

Ik weet niet wat een VDL versie is, ik had video de luxe uit 2016 en heb nu Upgrade: MAGIX Video deluxe 2021 Premium

Serienummer:
P3-66009-xxxxx serienummer aangepast i.v.m. misbruik.

gekocht ik heb beide op mijn nieuwe computer gedownload en toen kreeg ik die melding

Bol schreef op 28.04.2021 om 15:18 uur

@Ruud-vanderMeer

Hallo Ruud,

Allereerst dit. Zet nu persoonlijke gegevens, zoals serienummers, emailadressen, etc. op een openbaar forum.

VDL = Video Deluxe. U kunt het serienummer vinden onder Hulp / Over MAGIX.....

Als u VDL 2016 versie 15.0.0.xxx hebt, dan kunt u met het serienummer VDL 2016 naast VDL 2021 versie 20.0.1.xx installeren. U moet wel voor beide VDL versies het juiste installatie programma gebruiken.

Ga naar:

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanderMeer schreef op 29.04.2021 om 12:38 uur

Halo Rob

Ik heb eerst versie 16.0.122 (UDP3) opnieuw gedownload omdat bij de eerste poging onedrive te vol zat bij deze versie staat dat de update is afgelopen en daarna heb ik VDL 21 volledig gedownload en ik krijg weer de zelfde melding als de eerste keer het programma word niet geactiveerd.

Met de vriendelijke groeten

Ruud

Bol schreef op 29.04.2021 om 14:52 uur

@Ruud-vanderMeer

Hallo Ruud,

Wanneer u VDL 2017 versie 16.0.1.22 opnieuw downloadt en installeert, dat gaat alles goed. U kunt VDL 2017 versie 16.0.1.22 nu gewoon registeren en activeren.

Wanneer u uw updateservice, die verlopen is, niet hebt verlengt, dan kunt u VDL 2021 versie 20.01.80 wel installeren maar niet activeren met het P3-serienummer van VDL 2017.

U kunt voor € 59,99 uw VDL 2017 upgraden naar VDL 2021.

zie: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.04.2021, 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanderMeer schreef op 30.04.2021 om 10:43 uur

Hallo Rob

Ik ben ruim een halfjaar ernstig ziek geweest en loop met veel dingen ernstig achter, dus als ik die upgrade koop en installeer dan gaat VDL 2017 en VDL 2021 werken samen met de updates begrijp ik het nu goed?

Ik moet op passen ik heb niet veel geld.

Groeten en bedankt Ruud

Bol schreef op 30.04.2021 om 11:28 uur

@Ruud-vanderMeer

Hallo Ruud,

Allereerst wens ik u beterschap en spreek de hoop uit, dat u weer geheel gezond wordt. Ik begrijp het maar al te goed, dat niet voor iedereen het geld voor het oprapen ligt.

Het is zo, dat als u de upgrade VDL 2021 aanschaft, u krijgt waarschijnlijk bij deze upgrade een geheel nieuw P3-serienummer.

Het best kunt dan VDL 2017 geheel deinstalleren en VDL 2021 opnieuw installeren en activeren met nieuw P3-serienummer. zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren--667/

Als u, om financiële redenen het nog niet ziet zitten om te upgraden, dan kunt altijd VDL 2017 blijven gebruiken, alleen deze wordt dan niet meer door Magix ondersteund. Maar het programma werkt nog steeds. Mocht u toch op enige problemen stuiten, laat het dan het weten.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-