Instalatie Magix Red uw video,s versie 4.0

janti schreef op 26.09.2013 om 10:05 uur

ik wou vanmorgen Magix opstarten maar lukte niet, heb toen alles wat op de pc stond van Magix via Revo verwijderd ,daarna geprobeerd om magix opnieuw te installeren maar lukte niet ,kwam steeds uit op repareren of verwijderen hoe krijg ik het nu voor mekaar om het programma opnieuw te installeren ?

ik heb windows 7 home premium 64 bits

met vriendelijke groet   Jan van Mierlo

het programma is red uw video,s versie 4.0

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 26.09.2013 om 12:42 uur

Beste,

Je schrijft dat je bij repareren of verwijderen uitkomt. Heb je al geprobeerd om een van beide uit te voeren? Zo niet doe wat er wordt gevraagd. 

Succes,

Rob

janti schreef op 26.09.2013 om 17:44 uur

Beste Rob

ik heb op verwijderen geklikt en kreeg de foutcode 1316  en volgens mij was dat omdat er een foute code tevoorschijn kwam die ik niet heb . heb geprobeerd via de verkenner  om te installeren maar lukte ook niet dus ik weet het ook niet

                    groeten Jan van Mierlo

Voormalige gebruiker schreef op 26.09.2013 om 18:18 uur

Hallo Jan,

Ik denk dat, doordat je via Revo het programma heeft verwijderd, dat het register beschadigd is.

Lees dit eens:

Fout 1316 worden veroorzaakt door onjuist geconfigureerde systeembestanden.
Error 1316 Problemen meestal gebeurt wanneer de computer registratiesysteem overbelasting met te veel gegevens, of wanneer bepaalde systeembestanden worden ontbrekende of gebroken.
De Error 1316 zijn eenvoudig te repareren. Door het downloaden en uitvoeren van het register reparatie tool WiseFixer, kunt u snel en effectief oplossen van dit probleem en te voorkomen dat anderen die zich voordoen. Klik gewoon op de onderstaande links voor je download
.

Zelf maak ik mijn register schoon met CCleaner. http://filehippo.com/download_ccleaner/

Succes,

Rob

 

janti schreef op 04.10.2013 om 13:08 uur

Beste Rob

Ik heb C Cleaner zelf ook gebruik hem ook regelmatig ook nu weer maar geen resultaat  als ik op  herstellen klik verschijnd er kan het opgegeven bestand niet vinden ik krijg dan een heel andere productcode te zien die niet van mij is foutcode 10000 ze vragen om mijn ID maar die kan ik nergens terug vinden dus wat kan ik er mee ?

met vriendelijke groet Jan