inloggen en registratie

Voormalige gebruiker schreef op 21.02.2020 om 21:31 uur

Hallo.

Ik probeer mijn software te registreren en ben vergeten met welk email adres ik destijds heb geregistreerd, wat nu? betreft web designer mx premium 8

Reacties

mi-bo schreef op 21.02.2020 om 21:53 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Juliette.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U kunt dit het beste voorleggen bij magix.support.

Te vinden als u magix.info opend SUPPORT door scrollen naar beneden rechts onderin kunt U een ticket aanmaken.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 21.02.2020 om 22:24 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Juliette.

Met gegeven antwoord om 21.53 uur is er vanuit gegaan dat de Webhosting via MAGIX loopt.

Is dit niet het geval,kunt U het beste Uw Webhosting aanschrijven.

Sc6

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 21.02.2020 om 22:57 uur

Ik heb een cd met licentie bij registratie komt er u bent geregistreerd met een ander email adres en dit email adres weet ik niet meer. Verder heb ik geen webhosting bij magix

mi-bo schreef op 22.02.2020 om 09:20 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Juliette.

Dank voor Uw feedback.

Dan kunt U het beste contact opnemen met Uw Webhosting, gezien zij het email adres en wachtwoord voor u terug kunnen vinden.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 22.02.2020 om 16:04 uur

Hallo Juliette,

U wilt het Magix Web Designer MX Premium 8 opnieuw op uw PC installeren. Als dit klopt, probeer dit dan eens. Ga dan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) mijn account / Activeringscode generen.

Succes,

Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Voormalige gebruiker schreef op 22.02.2020 om 20:50 uur

hey Rob zover geraak ik niet inloggen niet mogelijk email adres vergeten

Bol schreef op 22.02.2020 om 21:53 uur

Hallo Juliette,

Ik ben heel benieuwd of Magix Web Designer MX Premium 8 staat vermeld bij Mijn Account / mijn producten. Ga dan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) mijn account / mijn producten.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Voormalige gebruiker schreef op 22.02.2020 om 23:41 uur

Registratie in 2011 zal zo ongeveer wel juist zijn, tot zover.....kan u zien met welke email ik dit heb gedaan?

Mvg

Bol schreef op 22.02.2020 om 23:55 uur

Hallo Juliette,

Omdat dit forum voor en door Magix gebruikers is, kunnen wij als forumleden niet bij jou privé gegevens, u moet contact opnemen met Magix Support: https://support2.magix.com/customer/index.php. Zij kunnen misschien, met behulp van het serienummer en uw vorige accountnaam, u terugvinden.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Letteke schreef op 27.02.2020 om 19:35 uur

Hey Rob het is gelukt met registeren

 

Bol schreef op 27.02.2020 om 20:19 uur

Hi letteke,

Dat is een goed bericht. Ik wens je heel veel succes met het maken van je websites.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2020, 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-