Reacties

mi-bo schreef op 25.11.2015 om 20:30 uur

Beste. 

met welke versie werkt u en welk Win systeem.

hier kunnen we iets mee op het forum ( freaken een goed antwoord geven)

gr

Michael

t.v.hijfte schreef op 25.11.2015 om 21:02 uur

video easy red uw video's met windows 8

mi-bo schreef op 26.11.2015 om 09:58 uur

Vermoedelijk heeft u MAGIX RUV  7.0 met Win 8.
het probleem zit in Windows, dit is een reactie vanuit MAGIX support, het is vreemd maar op de ene computer werkt het wel en een andere niet,
een goede raad snel updaten naar Win 10 ( gratis) en het programma werkt zoals het moet werken
gr
Michael

janrijs schreef op 09.10.2018 om 14:08 uur

Ik heb hetzelfde probleem met Red uw video's 9.0 en Windows 10! De driver 'Magix Video Converter 3' heb ik al een keer vernieuwd.

gr Jan

mi-bo schreef op 09.10.2018 om 16:17 uur

@janrijs

Beste Jan,

misschien heeft U iets aan deze Tutorial.

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

mvg

Michael

janrijs schreef op 09.10.2018 om 16:48 uur

Nee, na 'Video naar computer overdragen' en Video-overdracht 'beeindigen' verschijnt er onder geen clip(!), dus ik kan 'Videobewerking niet starten'. Ik heb de driver 'Magix video converter 3' al vernieuwd, maar dat helpt niet.

mi-bo schreef op 09.10.2018 om 22:52 uur

@janrijs

Beste Jan,

U schrijft dat U na het aansluiten van analoge Videorecorder of camera wel beelden heeft geïmporteerd, en video opdracht heeft kunnen beëindigen.

En U heeft daarna niets op de tijdlijn staan. deze optie heeft U dus niet.

wat bedoelt U precies met "Ik heb de driver 'Magix video converter 3' al vernieuwd, maar dat helpt niet."

mvg

Michael

janrijs schreef op 10.10.2018 om 11:22 uur

Hallo Michael,

Tijdens en na het importeren zie ik dus wel het grote plaatje, maar niet het kleine: er staat niets op de tijdlijn.

Volgens https://support2.magix.com/customer/nl/faq/actueel-stuurprogramma-ook-windows-10-voor-de-usb-video-omzetter-wanneer-opname-niet-mogelijk heb ik de driver opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.

Tijdens het importeren (Video naar computer overdragen) zie ik de grote plaatjes wisselen, maar na 'Video-overdracht beeindigen' komt er niets op de tijdlijn, en kan ik dus ook niet 'Videobewerking starten'.

gr Jan

mi-bo schreef op 10.10.2018 om 11:42 uur

Beste Jan,

dank voor Uw feedback,

Uw probleem is niet de USB convertor U schrijft zelf dat U wel beelden ziet tijdens importeren

heeft U al gekeken via hulp online actualiseren of er geen download update is,

nu versie : 6.0.2.31 groot 129 Mb Dolby Windows 10 Fix

Mvg

Michael

janrijs schreef op 10.10.2018 om 12:18 uur

Ik heb het programma opnieuw geinstalleerd. Er zijn updates bijgekomen die er enkele dagen geleden nog niet waren. Nu werkt het weer! Bedankt!

janrijs schreef op 10.10.2018 om 12:25 uur

Maar nu geeft hij geen geluid. Wat nu weer?

 

mi-bo schreef op 10.10.2018 om 12:43 uur

@janrijs

Beste Jan,

Na de laatste download update van MAGIX RUV 9 moet dat probleem zijn opgelost

nu versie : 6.0.2.31 groot 129 Mb Dolby Windows 10 Fix

Is aansluiting van af een videorecorder of analoge camera.

Mvg

Michael

janrijs schreef op 10.10.2018 om 13:44 uur

Ik heb nu 6.0.2.31, maar geen geluid

mi-bo schreef op 10.10.2018 om 15:41 uur

@janrijs

Beste Jan.

U heeft nog geen antwoord gegeven op

" Is aansluiting van af een videorecorder of analoge camera."

Als het met een scartkabel is, zijn de puntjes ( mannetjes) niet verbogen of verschoven, dit kan invloed hebben op het geluid.

misschien staat hier de oplossing voor U lees i.p.v RUV 8 nu RUV 9

https://www.magix.info/nl/forum/geluid--1183536/

oplossing gegeven door frank-matthijnssens

Mvg

Michael

janrijs schreef op 10.10.2018 om 16:58 uur

Aansluiting van videorecorder met SCART-adapter naar composite (rood-geel-wit) naar Magix USB-adapter. Ik heb SCART-adapter en kabel verwisseld, nog steeds zonder geluid.

mi-bo schreef op 10.10.2018 om 17:17 uur

@janrijs

Beste Jan,

als u de videorecorder aan sluit op de TV, heeft U dan wel geluid.

Wilt U ook even kijken of bij U de bron optie het zelfde staat.

mvg

Michael

 

janrijs schreef op 10.10.2018 om 17:53 uur

Ik heb nu 'Voor oudere ...' niet aangevinkt (heb ik wel geprobeerd, zonder resultaat) en Automatische scenedetectie staat hier bij mij al aan.

Audiobron en Audiovoorbeeld zijn identiek.

Aansluiting op tv kan ik niet testen (geen scart/composite), maar dat ga ik morgen uitzoeken.

janrijs schreef op 11.10.2018 om 11:15 uur

Ik heb geen tv met scart of composite, alleen hdmi. Ik heb met een oortelefoon op de rode en witte connector geluisterd en daar zit geluid op. Toen kwam ik tot de ontdekking dat de verbinding met het zwarte Magix doosje slecht is. ALs je er aan rommelt komt er geluid door. Dus of dit zwarte doosje of de verloopconnector van wit-geel-rood naar dit kastje is niet goed. Kan Magix nieuwe exemplaren sturen?

mi-bo schreef op 11.10.2018 om 11:29 uur

@janrijs

Beste jan,

U bevind zich op een Forum in werking gesteld door MAGIX,(dit Forum is voor MAGIX gebruikers en door MAGIX gebruikers bezocht) de freaken die op dit forum antwoord geven zijn niet in dienst bij MAGIX ,

zij kunnen dan ook niet Uw vraag beantwoorden "Kan MAGIX nieuwe exemplaren sturen?"

Wel een vraag,

heeft U het pakket MAGIX RUV 9 online bij MAGIX gekocht of bij een winkel keten( MAGIX dealer ).

Mvg

Michael

Bol schreef op 11.10.2018 om 13:58 uur

Hallo Jan,

Ik heb mijn eerder gegeven antwoord verwijderd, omdat uw probleem niet van softwarematige aard is, maar een hardware probleem. Het zwarte doosje en/of de verloopconnector. Mijn advies is dezelfde als Mi-Bo, neem contact op met de leverancier, waar u deze gekocht heeft.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janrijs schreef op 11.10.2018 om 16:31 uur

online gekocht bij Magix

Bol schreef op 11.10.2018 om 16:47 uur

Hallo Jan,

Neem contact op via: https://support2.magix.com/customer/index.php en leg daar u probleem voor.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janrijs schreef op 22.10.2018 om 11:17 uur

Opgelost. Het probleem lag aan slecht contact van de USB adapter naar de kabels. Het heeft ruim een week geduurd, maar ik heb een nieuwe USB adapter met kabels ontvangen van Magix. Deze werkt prima.

Bol schreef op 22.10.2018 om 16:06 uur

Hallo Jan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem naar behoren is opgelost door Magix Support met het toesturen van een nieuwe USB adapter inclusief kabels.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-