Vermoedelijk heeft u MAGIX RUV 7.0 met Win 8.
het probleem zit in Windows, dit is een reactie vanuit MAGIX support, het is vreemd maar op de ene computer werkt het wel en een andere niet,
een goede raad snel updaten naar Win 10 ( gratis) en het programma werkt zoals het moet werken
gr
Michael
Nee, na 'Video naar computer overdragen' en Video-overdracht 'beeindigen' verschijnt er onder geen clip(!), dus ik kan 'Videobewerking niet starten'. Ik heb de driver 'Magix video converter 3' al vernieuwd, maar dat helpt niet.
Tijdens het importeren (Video naar computer overdragen) zie ik de grote plaatjes wisselen, maar na 'Video-overdracht beeindigen' komt er niets op de tijdlijn, en kan ik dus ook niet 'Videobewerking starten'.
Aansluiting van videorecorder met SCART-adapter naar composite (rood-geel-wit) naar Magix USB-adapter. Ik heb SCART-adapter en kabel verwisseld, nog steeds zonder geluid.
Ik heb geen tv met scart of composite, alleen hdmi. Ik heb met een oortelefoon op de rode en witte connector geluisterd en daar zit geluid op. Toen kwam ik tot de ontdekking dat de verbinding met het zwarte Magix doosje slecht is. ALs je er aan rommelt komt er geluid door. Dus of dit zwarte doosje of de verloopconnector van wit-geel-rood naar dit kastje is niet goed. Kan Magix nieuwe exemplaren sturen?
U bevind zich op een Forum in werking gesteld door MAGIX,(dit Forum is voor MAGIX gebruikers en door MAGIX gebruikers bezocht) de freaken die op dit forum antwoord geven zijn niet in dienst bij MAGIX ,
zij kunnen dan ook niet Uw vraag beantwoorden "Kan MAGIX nieuwe exemplaren sturen?"
Wel een vraag,
heeft U het pakket MAGIX RUV 9 online bij MAGIX gekocht of bij een winkel keten( MAGIX dealer ).
Ik heb mijn eerder gegeven antwoord verwijderd, omdat uw probleem niet van softwarematige aard is, maar een hardware probleem. Het zwarte doosje en/of de verloopconnector. Mijn advies is dezelfde als Mi-Bo, neem contact op met de leverancier, waar u deze gekocht heeft.
Opgelost. Het probleem lag aan slecht contact van de USB adapter naar de kabels. Het heeft ruim een week geduurd, maar ik heb een nieuwe USB adapter met kabels ontvangen van Magix. Deze werkt prima.
Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem naar behoren is opgelost door Magix Support met het toesturen van een nieuwe USB adapter inclusief kabels.