In mijn instrumenten staat een "hangslot" naast het instrument

fonteyne-stephane schreef op 17.08.2018 om 10:37 uur

Hallo,

Hoe kan ik het instrument waar ik een hangslotje zie (VITA instrument) in het tabblad "Mijn instrumenten" terug activeren zodat ik het terug kan gebruiken?

Ik klik met de muis in het hangslotje en doen zie ik als hulptekst "Voor de activering van het instrument accordeon" kom ik in een volgend dialoog venster waar ik kan kiezen tussen de knoppen "editie activeren" of "kopen".

Als ik klik op de knop "kopen" krijg ik het dialoogvenster "Magix Store" en daar gaat het volledig fout en krijg ik een foutmelding "Magix Store Error" en ik ben nochtans ingelogd met mijn account want zie mijn email adres staan.

Het gaat om de nieuwste versie Magix Maker Premium 2019. Ik denk dat ik terug zal gaan naar de oude versie er zitten teveel fouten in en hoop dat daar dringend een oplossing voor is want ik heb de neiging binnen 2 of 3 maanden over te schakelen naar een duurder en degelijk programma Ableton of ImageLine van Fruityloops de producer version want die is bijna bugfree en vooral geen geheugenproblemen wat bij magix niks anders dan het geval is

Ik werk met windows 7 Professional (32-bit), 8 GB DRAM waarvan vrij 4 GB, Ingebouwde geluidskaart van het moederbord, Harde schijf van 2 TB en een CPU van 3.2 GHz

Heeft er ook iemand die problemen want echt wat een irritant programma.

Met vriendelijke groet

Stephane

Reacties

Bol schreef op 21.08.2018 om 19:15 uur

@fonteyne-stephane,

Ik weet niet of het probleem ten aanzien van het "hangslot" als is opgelost. Vandaag ben ik er achter gekomen hoe dit werkt.

  1. Start Music Maker op
  2. Klik rechtsboven op het poppetje naast je Email adres
  3. Meld je met je aan bij Magix
  4. Als het goed is, verdwijnen de hangslotjes. (bij mij werkte het)

Succes,

Rob

Aanvulling: 21-08-2018 19:30uur

U schrijft: "ik ben nochtans ingelogd met mijn account want zie mijn email adres staan". Dat kan kloppen. Bij mij staat / stond deze ook vermeld, maar nadat ik mij opnieuw had aangemeld verdwenen de hangslotjes.

Laatst gewijzigd door Bol op 21.08.2018, 19:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-