In de onwerpfase lijkt de tekst hyperlink goed te staan volgens webeigenschappen maar in de preview alleen tekst

fdami schreef op 08.06.2016 om 10:29 uur

Op de pagina staan reeds 3 tekst links die gewoon werken. De vierde wordt ook in de ontwerpfase als link weergegeven (gelinkt ook  naar PDF). Echter in de preview  en als ik publiceer staat er alleen tekst. Op alle mogelijk heden die ik hier vind geprobeerd maar zonder resultaat.

Reacties

mi-bo schreef op 08.06.2016 om 10:52 uur

Hallo

 Freaken op deze forum, willen graag helpen, its meer info doet wonderen, over welk product schrijft u

gr

Michael

fdami schreef op 08.06.2016 om 11:43 uur

Magic webdesigner 11

mi-bo schreef op 08.06.2016 om 12:18 uur

Hallo. 

tekst activeren dan rechtermuis naar webeigenschappen, en daar via link of e-mail adres het activeren. wel met http://www ......

gr

Michael

fdami schreef op 08.06.2016 om 13:09 uur

Het is een link naar een PDF bestand. Bij webeigenchappen staat dan aangevinkt :

- link naar bestand (PDF, AVI, etc..).

En dan gebladerd naar de lokatie van het PDF bestand.

Vreemd want de andere identieke links naar PDF-s werken wel.

mi-bo schreef op 08.06.2016 om 14:08 uur

Als het zo omschreven wordt moet het vanuit de Pc geactiveerd worden, waarom niet een PDF files exportren naar een link. want anders moet er een account aangemaakt worden tegen betaling voor PDF files, 

gr

Michael

CKIW schreef op 17.06.2016 om 00:08 uur

Hoi !

Ik gebruik webdesigner 9 Premium en heb een soort gelijk probleem.

Ben bezig met een nieuwe pagina waar een aantal links naar url's in worden verwerkt.

In het programma worden deze inderdaad blauw maar zowel in de preview of bij publicatie werken de verwijzingen naar de pagina's / url's niet. Gebruik ik een foto o.i.d. dan kan ik daar wel op klikken en werkt de verwijzing wel.

Raar maar waar, beetje vervelend probleem.

Dus hoop dat er iemand een oplossing voor weet !