Importeren kaart materiaal in Vasco Da Gamma 3

Bart74 schreef op 02.01.2009 om 21:24 uur
Ik heb een kaartje ingescanned van de Friese meren, waar ik in Vasco Da Gamma (VDG) een zeilbootje over wil laten bewegen. De kaart heb ik in jpg opgeslagen en heeft een resolutie van 1000x700 pixels.

Op pag 37 van de handleiding staat:
"You can, of course, also import a map that you have created yourself. Pay attention to the format when creating it. Formats such as: *.png, *.bmp,"

Als ik in VDG dit bestand wil selecteren kan hij deze eerst niet vinden, blijkbaar omdat deze alleen op *.vdg selecteert. Daarnaast als ik dan via omwegen alsnog het jpg bestand weet te selecteren komt gewoon de kaart van Europa tevoorschijn.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.


Reacties

mi-bo schreef op 02.01.2009 om 21:27 uur
Beste, het enige juiste antwoord is dat het niet met Vasco de Gamma 3 van Magix gaat, het is een uitgeklede versie en eigen gescande files kunnen niet geladen worden, succes.
Polders schreef op 02.01.2009 om 21:32 uur
In de handleiding staat ook dat het importeren van eigen materiaal alleen bij een Full Versie mogelijk is (en de Magix versie is geen full versie) It is not possible to load your own map material withVasco da Gama SE; that is the only restriction. Theability to load your own map material is limited to the full version.