importeren beelden videorecorder lukt niet

Reacties

mi-bo schreef op 02.12.2020 om 13:44 uur

@agmtijssen

Beste André,

dit staat er

en als ik open klik

en dan en dit werkt niet, maar mijn programma werkt wel.

Het is vanaf de DVD installeren, het verhaal volgen, dan registreren en het zou moeten(bij mij zonder problemen meer dan 1000 videobanden gedigitaliseerd ) werken. Wat er de laatste tijd aan de hand is met dit mooie programma , moet ik U schuldig blijven, maar afwachten wat MAGIX support voor oplossing heeft.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 02.12.2020 om 14:23 uur

@agmtijssen

Hallo André,

Of het nu Microsoft Edge of welke andere browser het ook is, als u een melding krijgt, dat een programma onbetrouwbaar is, komt dit, omdat uw virusscanner deze tegenhoud. Zelf zou ik wel enige voorzichtigheid betrachten, ook al komt het bij Magix vandaan. Met Virustotal kunt kijken of dit een vals positieve melding is. https://www.virustotal.com/gui/home/upload

De betekenis van een vraagteken (zie afbeelding)

Maar omdat mijn kennis ten aanzien van Magix Red U Video niet meer up-to-date is, zou ik het antwoord van Magix Support rustig afwachten.

Mocht mij nog iets te binnen schieten, dat eventueel voor u van belang kan zijn, dan meld ik mij weer.

Succes, Rob

verschillende keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en verbetering taalfouten

Laatst gewijzigd door Bol op 02.12.2020, 14:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

agmtijssen schreef op 02.12.2020 om 15:25 uur

In je vorig reactie met de plaatjes, screemdumps worden di e bij mij ook net zo aangegeven.

Het blijft een raadsel....

agmtijssen schreef op 02.12.2020 om 15:34 uur

Het valt mij wel op dat bij de installatie op het laatst de stuurpr ogramma's wel geinstalleerd worden op een wel heeeel snelle manier, (na 2 a 3 %) en of dat wel helemaal gelukt zou zijn, hoewel in het programma dit wel aangegeven wordt.

WAAR zijn ze dan toch gebleven als deze niet worden aangegeven in het aparaatbeheer bij Vieo Grab????

mi-bo schreef op 02.12.2020 om 16:16 uur

@agmtijssen

Beste André,

Dank voor Uw Feedback,

Daar ik nog steeds met RUV 9 werk en dit ook kan combineren met MAGIX vdl 2021 en MAGIX video Pro X 12

de volgende reactie:

We schrijven over deze dvd als het goed is

Als U de dvd in de dvd driver plaats,

ziet U direct de functie Addon klik dit open dan ziet U daar optie driver staan, klik op setup .exe en de driver voor de USB omzetter wordt geinstalleerd,( het beste is om eerst de driver te installeren en dn pas de usb omzetter in de Usb poort van de Pc te plaatsen ) dit heeft eigenlijk niets met internet te maken gezien alles op de DVD staat, en ook geen waarschuwing over een onbetrouwbaar product Is alles geinstalleerd dan gaat U pas online registreren.

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

 

mi-bo schreef op 02.12.2020 om 16:34 uur

@agmtijssen

Beste Andre

Hier een kleine compilatie dat het wel werkt het mooie MAGIX RUV 9 programma

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7510003/

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m woord kleinen veranderd in kleine

agmtijssen schreef op 02.12.2020 om 19:59 uur

Hoi Mchael,

Ja duidelijk dat filmpje .maar HET probleem zit dat ik geen verbinding kan krijgen met de VIDEORECORDER dat is het grote probleem!!!

Net nog weer opnieuw verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar lukt niet!!!

Nog even 'n vraag:

Voordat je het programma installeert worden de volgende regels aangegeven:

1 MAGIX Video easy red uw Videos
2. USB Video converter
3 Music Maker
4. MAGIX Video Sound Cleaning Lab.

Na 1 gestart te hebben wordt aangegeven dat de Converter pas aangesloten mag worden nadat de stuurprogramma's geïnstalleerd zijn!!!
Dit wordt ook automatisch aangegeven als het zover is!!!
Als daarna die opdracht komt nadat het apparaat geïnstalleerd is!! Krijg ik de wizard om stuurprogramma te installeren. Hierbij heb je de keus Apparaat upgraden of apparaat de-installeren.. Hierbij natuurlijk de 1e keus aangegeven. daarna is het aparaat MAGIX Video converter met succes voltooid.

Moet ik DAARNA 2. USB Video converter en punt 3 en 4 nog apart installeren OF is dit al voldoende????
 

 


 

 

agmtijssen schreef op 02.12.2020 om 20:33 uur

Hoi Michael,

ik had ook nog bijlagen, screendumps na je toe willen sturen ter verduidelijking maar dat lukt mij niet.

mi-bo schreef op 02.12.2020 om 20:38 uur

@agmtijssen

Beste André.

Als het via de Dvd is geïnstalleerd als opdacht is voltooid is het klaar,en daarna de usb omzetter in de usb poort van de Pc doen(met verleng kabel naar de analoge videorecorder ).en zal U een Windows melodie horen

MAGIX Music Maker kan ook geïnstalleerd worden ,en ook MAGIX video Cleaning Lab.

En als alles is gedaan, dan pas registreren.

De scartkabel moet op out staan.en in de ingang van av in/out aan de achterzijde.

Uiteraard wel de videorecorder (analoog )daarna aanzetten waar een analoge videoband inzit

Sc6

M.vr.gr

Michael