Import van Sony pocket camera

RinusD schreef op 31.01.2022 om 12:53 uur

Ik wil films importeren van mijn SonyDSC-RX100M3, Het zijn MTS bestanden in formaat 50i 17M (FH).

Geluid komt door maar alle beelden zijn zwart, terwijl ik ze buiten Magix om kan afspelen met een player in Windows.

Wie kan mij helpen. In een bewerkinsprogramma van NCH kan ik wel importeren. Als dan zeg exporteren in MP4 en wil die op de tijdlijn zetten is het beeld weer zwart.

 

Reacties

sipke schreef op 31.01.2022 om 13:07 uur

Dit forum gaat niet over NCH maar uitsluitend over Magix.

Bol schreef op 31.01.2022 om 13:43 uur

@RinusD

Hallo Rinus,

Zie eens deze twee linken:

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RinusD schreef op 31.01.2022 om 14:44 uur

Voor Sipke: Ik heb dat NCH even gebruikt om van mijn camerafiles MP4 te maken. Ook dat helpt niet.

Voor Rob: Ik ga het proberen. Je hoort nog van mij of het gelukt is.

Groeten en bedankt voor de reactie. Rinus.

 

RinusD schreef op 31.01.2022 om 14:48 uur

Hallo Rob,

Ja ik heb beeld zonder die MP4 sessie. Bedankt. Het is een film van een geldige vakantie in Lapland. Die wil ik niet missen. Groeten Rinus

 

Bol schreef op 31.01.2022 om 15:01 uur

@RinusD

Hallo Rinus,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat u weer beeld en geluid hebt. Ik wens u heel veel succes met samenstellen van uw Lapland vakantiefilm.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RinusD schreef op 31.01.2022 om 15:41 uur

Dank je wel Rob.