Import van mp4 in Video de `Luxe lukt niet.

Robert-Bertsch schreef op 10.08.2022 om 16:32 uur

Geachte Magix support,

 

Sinds kort heb ik MAGIX Video deluxe 2022 op mijn PC geinstalleerd.
Serienummer:
P3-74280-xxxx (Gewijzigd door Moderator i.v.m. misbruik)

Mijn pc is een Apple Mac Studio PC met een M1Max Processor en Windows 11 is erop geinstalleerd via een virtual machine Parallels versie 18. Voordien werkte Magix altijd wel wel naar behoren op mijn vorige IMac(met een Intel processor...) , maar nu crashed Magix als ik een mp4 importeer in een Magix project.

Het filmpje afspelen lukt gewoon wel in Windows.

Wat is er aan de hand??

Dit zijn mijn gegevens, zie bijlagen.

Graag uw reactie,

R. Bertsch

h

 

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 10.08.2022 om 16:45 uur

@Robert-Bertsch

Welkom Robert alls MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

U kunt het beste Uw probleem voorleggen aan MAGIX Support via infoservice@magix.net

Daar het over een IMac gaat in combinatie met Windows 11

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 10.08.2022 om 16:49 uur

@Robert-Bertsch

Hallo Robbert,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Mijn pc is een Apple Mac Studio PC met een M1Max Processor en Windows 11 is erop geïnstalleerd via een virtual machine Parallels versie 18..... 

Magix Video Deluxe is geschreven om onder het besturingssysteem Windows 10 | 11 te installeren. Zie de minimum systeemeisen.

Waarom nu opeens de MP4 bestanden crasht bij importeren in Magix Video Deluxe heb ik helaas het antwoord niet op. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijke groet.

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.08.2022, 16:56, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.08.2022 om 17:33 uur

@Robert-Bertsch

Beste Robert.

Een aanvulling op gegeven antwoord.

Daar U schrijft sinds kort heb ik MVDL2022(classic, Plus, Prem) op mijn Pc staan, heeft U ook gelijk de mogelijkheid om over ong een maand MVDL2023 te installeren.(dit moet wel op de aankoop nota staan)

Het zou best mogelijk kunnen zijn dat MVDL2023 Prem wel werkt, maar heeft U nu op dit moment niets aan.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator)

Robert-Bertsch schreef op 10.08.2022 om 18:25 uur

mi-bo,

Dank voor uw snelle reactie. Maar ik zie niets in de factuur staan voor een eventuele update naar MVDL 2023.

Ik heb Magix Videodeluxe 2022 van € 49,99

MAGIX Video deluxe 2022
(RESMID023275)

Ik heb mijn geld teruggevraagd, mijn bestelling herroepen.

R. Bertsch

Bol schreef op 10.08.2022 om 18:29 uur

@Robert-Bertsch

Hallo Robert,

Even met u meedenken. U hebt Windows 11 via een virtual machine Parallels versie 18 op iMac PC geïnstalleerd. Het kan zijn dat bij u niet de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 is geïnstalleerd. Omdat als u een MP4 bestand op de tijdlijn van VDL 2022 zet, deze gelijk crasht, adviseer ik u om Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022 Te downloaden en te installeren.

Ik verneem wel van u of dit voor u de oplossing is.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.08.2022, 18:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.08.2022 om 18:38 uur

@Robert-Bertsch

Beste Robert.

Dank voor Uw Feedback.

Jammer dit te lezen, maar te begrijpen.

veel plezier met monteren op Uw nieuwe Apple Machine.

Dan kan de Topic gesloten worden.

Vriendelijke groet

Michael ( sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 10.08.2022 om 18:44 uur

@Robert-Bertsch

Hallo Robert,

,,,,Ik heb Magix Videodeluxe 2022 van € 49,99.....

Het klopt, dat u de update naar MVDL 2023 niet op uw factuur ziet staan, omdat u geüpdatet naar Magix Video Deluxe Plus. De upgrading naar VDL 2023 zit alleen in VDL 2022 premium. Als moderator, vind ik spijtig te moeten lezen, dat u uw geld terug hebt gevraagd van VDL 2022 plus. U had het antwoord van Magix Support kunnen afwachten en dan eventueel tot teruggaaf van uw geld kunnen overgaan.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 10.08.2022 om 18:47 uur

@Robert-Bertsch

Hallo Robert,

Als moderator, laat ik uw Topic openstaan, omdat er misschien toch nog andere forumleden zijn, die u een antwoord kan geven, waarmee u uw probleem eventueel zou kunnen oplossen.

Groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 10.08.2022, 18:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-