Reacties

mi-bo schreef op 21.06.2021 om 15:42 uur

@daniel-degreef

Beste Daniel,

Als U vanaf begin gaat importeren, kunt U gewoon MOV bestanden van een IPhone importeren, dit is wel van de 11 versie

Import/ export optie is er niet meer

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

daniel-degreef schreef op 21.06.2021 om 18:14 uur

hallo

ik heb een iphone pro max 12 wel klank geen beeld !!

mvg

daniel

mi-bo schreef op 21.06.2021 om 18:31 uur

@daniel-degreef

Beste Daniel

had U met versie 12 wel beeld en geluid

een correct antwoord moet ik U schuldig blijven, ik heb geen IPHONE 12 ,sorry.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

daniel-degreef schreef op 21.06.2021 om 18:39 uur

Hallo

Ja met versie pro X 12 had ik wel beeld en klank

mvg

Daniel

mi-bo schreef op 21.06.2021 om 19:04 uur

@daniel-degreef

Beste Daniel,

niet wetend of U hier iets aan heeft, wat HEVC betreft

https://www.magix.info/nl/support/artikel/hevc-na-windows-update-niet-meer-beschikbaar--471/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

daniel-degreef schreef op 22.06.2021 om 10:16 uur

Hallo

ik heb dit gelezen in het handleiding van prox13

bij de import formaten staat HEVC niet bij

iets lager staat dat er moet bijbetaald worden voor een activering maar krijg daar geen melding van

ik denk ook dat die pro 13 nog niet volledig op punt staat zo blokkeert het programma en start terug op wanneer ik in het previeuw venster een clip wil bij trimmen

mvg

Daniel

Bol schreef op 22.06.2021 om 12:55 uur

@daniel-degreef

Hallo Daniel,

Zelf heb ik geen iPhone 12, maar ik heb een clip van een forumlid gekregen, die kan ik kan afspelen op de tijdlijn van Pro X13

Bij de specificatie van Magix staat dit:

Succes, Rob

Aanvulling op 22-06-2021 om 13:40uur

Wat ik het merk en type van u Videokaart. Het kan zijn, dat uw videokaart niet meer compatibel is met Pro X13. Zet deze is op de compatibiliteitsmodus en probeer het dan nog eens.

Laatst gewijzigd door Bol op 22.06.2021, 13:44, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 22.06.2021 om 15:11 uur

Hallo Rob,
Reeds bedankt om te zoeken
ik heb het progra. op compatibiliteitsmodus gezet en ja ik zie mijn clips in de media pool en kan ze op de tijdlijn zetten ze spelen wel niet al te vloeiend af maar kan toch al wat verder,

blijft ook nog het probleem om te trimmen in het previeuw venster wanneer ik een begin punt instel stopt het programma en sluit volledig af ik heb vlug een screen shot kunnen maken

 

mvg

Daniel

 

daniel-degreef schreef op 22.06.2021 om 15:29 uur

Hallo Rob

mijn videokaart is

mvg

Daniel

Bol schreef op 22.06.2021 om 17:40 uur

@daniel-degreef

Hallo Daniel,

Zojuist heb ik Pro X13 geüpdatet van versie 19.01.98 naar versie 19.0.1.99. Misschien, dat hiermee ook uw probleem is gerepareerd.

Laat het weten of dit ook zo is.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.06.2021, 17:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 22.06.2021 om 18:19 uur

Hallo Bol,

Ja ik heb die update ook gehad en uitgevoerd,
maar het probleem met trimmen blijft het zelfde

om zeker te zijn heb ik ouder beeldmateriaal gebruikt waarvan dat ik zeker ben dat ze goed zijn

wat ik nu geprobeerd heb is het volgende de clip die ik wil trimmen in het previeuw venster laat ik afspelen tot waar ik wil knippen, stop de weergave en zet daar het inpunt klik terug op start en laat lopen tot waar ik het uitpunt wil, stop de weergave en klik dan pas op het uitpunt en zo gaat het en stopt het programma niet meer

bij de pro X12 kon ik de clip gewoon laten afspelen en een in en uitpunt zetten zonder te moeten stoppen en was dat zo gewoon om te werken

waarschijnlijk zal het nu zo moeten gedaan worden in de Pro X 13

hopelijk versta je mijn uitleg zo

mvg

Daniel

 

Bol schreef op 24.06.2021 om 14:51 uur

@daniel-degreef

Hallo Daniel,

Als ik het goed begrepen heb, dan wilt u een videclip trimmen in de bronmonitor en na het trimmen deze op naar de tijdlijn slepen. Bij u loopt het trimmen uit op het vast lopen van het programma. Als dat is, dan zou u de programma instellingen Pro X13 eens terug kunnen zetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / programma......

In een filmpje laat ik u zien hoe ik het doe.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.06.2021, 14:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 14.07.2021 om 13:20 uur

Hallo Bol
Sorry dat ik terug kom met hetzelfde probleem Import van .mov HEVC
Na de laatste update naar pro X 13 laatste versie kan ik terug geen .mov goed importeren
bij de instellingen staat alles op standaard
IK krijg dit zowel in de preview monitor als de hoofd een flikkerend beeld.
hoe kan ik een filmpje bijvoegen ik heb een kort filmpje van enkele seconden maar de aanwijzer blijft ronddraaien??
mvg
daniel