iets lager staat dat er moet bijbetaald worden voor een activering maar krijg daar geen melding van
ik denk ook dat die pro 13 nog niet volledig op punt staat zo blokkeert het programma en start terug op wanneer ik in het previeuw venster een clip wil bij trimmen
Zelf heb ik geen iPhone 12, maar ik heb een clip van een forumlid gekregen, die kan ik kan afspelen op de tijdlijn van Pro X13
Bij de specificatie van Magix staat dit:
Succes, Rob
Aanvulling op 22-06-2021 om 13:40uur
Wat ik het merk en type van u Videokaart. Het kan zijn, dat uw videokaart niet meer compatibel is met Pro X13. Zet deze is op de compatibiliteitsmodus en probeer het dan nog eens.
Hallo Rob, Reeds bedankt om te zoeken ik heb het progra. op compatibiliteitsmodus gezet en ja ik zie mijn clips in de media pool en kan ze op de tijdlijn zetten ze spelen wel niet al te vloeiend af maar kan toch al wat verder,
blijft ook nog het probleem om te trimmen in het previeuw venster wanneer ik een begin punt instel stopt het programma en sluit volledig af ik heb vlug een screen shot kunnen maken
Ja ik heb die update ook gehad en uitgevoerd, maar het probleem met trimmen blijft het zelfde
om zeker te zijn heb ik ouder beeldmateriaal gebruikt waarvan dat ik zeker ben dat ze goed zijn
wat ik nu geprobeerd heb is het volgende de clip die ik wil trimmen in het previeuw venster laat ik afspelen tot waar ik wil knippen, stop de weergave en zet daar het inpunt klik terug op start en laat lopen tot waar ik het uitpunt wil, stop de weergave en klik dan pas op het uitpunt en zo gaat het en stopt het programma niet meer
bij de pro X12 kon ik de clip gewoon laten afspelen en een in en uitpunt zetten zonder te moeten stoppen en was dat zo gewoon om te werken
waarschijnlijk zal het nu zo moeten gedaan worden in de Pro X 13
Als ik het goed begrepen heb, dan wilt u een videclip trimmen in de bronmonitor en na het trimmen deze op naar de tijdlijn slepen. Bij u loopt het trimmen uit op het vast lopen van het programma. Als dat is, dan zou u de programma instellingen Pro X13 eens terug kunnen zetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / programma......
Hallo Bol Sorry dat ik terug kom met hetzelfde probleem Import van .mov HEVC Na de laatste update naar pro X 13 laatste versie kan ik terug geen .mov goed importeren bij de instellingen staat alles op standaard IK krijg dit zowel in de preview monitor als de hoofd een flikkerend beeld. hoe kan ik een filmpje bijvoegen ik heb een kort filmpje van enkele seconden maar de aanwijzer blijft ronddraaien?? mvg daniel