Ik wil mijn website overzetten op een niet Flash-gebaseerd systeem.

ron.schrijver schreef op 15.06.2013 om 16:45 uur

Ik wil mijn website overzetten op een niet Flash-gebaseerd systeem. Ik begrijp dat er een programma Web-disigner is van Magix. Dat wil ik best aanschaffen, maar dan wil ik zeker weten dat Appel-gebruikers mijn site kunnen openen en zo ook scholen en andere instanties zonder dat ze eerst allerlei kunst en vliegwerk hoeven uit te halen. Begrijp ik goed dat ik dan alles opnieuw moet opbouwen? En hoe zit dat met mijn abonnement op websitemaker (waar ik net weer voor een jaar voor betaald heb)? En kan ik mijn huidige domeinnaam aanhouden?

Groeten, Ron

Reacties

magixagent schreef op 17.06.2013 om 10:17 uur

Beste, dit is een vraag die U beste bij support@magix.net kunt stellen.

Zij kunnen U het beste helpen

succes.

ron.schrijver schreef op 22.06.2013 om 11:13 uur

Waarom, magixagent? Hier komen toch ook web-design-gebruikers? Ik heb trouwens al lang gemaild en hoor maar niets. Ik heb het bij deze nog eens gedaan. Maar ik hoop nog op een reactie van iemand die mij helder kan vertellen hoe ik, bijvoorbeeld met web-designer, een voor iedereen bereikbare website bouw.

Groeten, Ron

ron.schrijver schreef op 22.06.2013 om 13:09 uur

Heb nogmaals gemaild met , dit is het antwoord:

Dutch:

Dit is een automatisch aangemaakt bericht.
Uw e-mail kon helaas niet aan de juiste afdeling worden toegewezen.
Meer informatie, en de mogelijkheid een nieuw Ticket aan te maken, vindt u hier:
https://support2.magix.com/customer/nl/node/216613

Heb natuurlijk de link geprobeerd en kom uiteindelijk vast te zitten op een duitstalige site.

Heeft er iemand nog een tip voor me?

Groet, Ron

magixagent schreef op 22.06.2013 om 17:08 uur

Beste,
klik rechts boven op de Duitse vlag en klik de Nederlandse vlag aan,
hier kunt U een ticket aanmaken,
en wordt U door een Speciaal Team te woord gestaan ( mail)
succes.

ron.schrijver schreef op 23.06.2013 om 17:37 uur

Dank magixagent, hier heb ik wat aan. Ik heb een mooie vergelijkingstabel gevonden. Daarin is het mij duidelijk dat Webdesigner op html gebaseerd is. Ik ga er dan vanuit dat er geen Flashplayers nodig zijn om zo'n site te kunnen bekijken. Klopt dat? Is er iemand deskundig en kan dit voor mij bevestigen?

Groet, Ron