Ik wil een dvd branden van een slide show, hoofdzakelijk stukjes film. De tijdlijn geeft aan 50 min, en 7,5 Gb, dus het branden mislukt.Hoe kan ik het aantal GB verminderen zonder de show in te korten

sjefzenden schreef op 19.11.2012 om 22:32 uur

Ik heb Foto's op dvd de luxe versie 2013.

Bij het branden van een slide show, hoofdzakelijk bestaande uit stukjes film, geeft de tijdlijn aan een duur van 50 min. en grootte 7,5 GB.Het branden is dus mislukt. Hoe kan ik de groote wijzigen zonder de filmpjes in te korten.

Ik heb Windows XP.

Reacties

mi-bo schreef op 20.11.2012 om 13:27 uur

beste, U bent zover dat U wilt gaan branden. klink dit aan, U gaat naar encoder instellingen, daar kunt u de bitrate veranderen.
Maar door MAGIX wordt ook aangegeven als Het project niet op een dvd pas , of verdelen over 2 dvd's of bitrate aanpassen, met deze optie wordt de kwaliteit verminderd en pas het wel op de dvd.

succes met het mooie MAGIX product

bobbiaan schreef op 20.11.2012 om 16:39 uur

Beste.....,

Wat Mi-Bo aangeeft klopt, maar wat voor een materiaal heb jen dit project geplaatst. 7,5 Gb is noga lwat aan materiaal.

MVG

Bobbiaan

sjefzenden schreef op 21.11.2012 om 22:15 uur

Hartelijke dank voor je reactie. Onderaan aan de slideshow staan de volgende gegevens.

738 MB , in rood 7,50 GbB ,50 min. ,99 foto's.Er staat in totaal 30min stukfes film op, gemaakt met mijn Sony camera. Als ik bij het branden de bitrate wil veranderen geeft het programma aan dat er voldoende ruimte is op de disk.

Ik heb via exporteren geprobeerd de show op te slaan op mijn harde schijf, om zo via een stick de show onverkort af te spelen. Het exporteren lukt, maar de show speelt niet af.

Nog maals hartelijke dank, Sjef.

sjefzenden schreef op 24.11.2012 om 13:13 uur

Beste Mi-Bo en Bobbiaan. Het probleem is opgelost. Bij branden kun je kiezen uit drie mogelijkheden en ik had gekozen voor blu-ray. Kies ik voor DVD dan wordt het brandproces correct uitgevoerd.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Sjef.