Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 17.09.2013 om 14:19 uur

Beste,

Wat bedoel je met een audio-opname maken:

1. Gesproken tekst

2. Een muzieknummer van een CD toevoegen

Het zijn nog meer varianten mogelijk.

Gr.

Rob

 

keesver schreef op 17.09.2013 om 15:20 uur

dag Rob

 

Ik wil een lied opnemen wat dus ongeveer 15 min zal duren. Telkens als ik begin stop na even de opname.

Ik doe natuur iets niet goed,  maar wat?

 

vr. groertKees

mi-bo schreef op 17.09.2013 om 16:15 uur

Keesver,

 de opname curser verlengen, en het probleem is opgelost, deze zal vermoedelijk op 1 of 2 minuten staan

gr

keesver schreef op 17.09.2013 om 16:44 uur

Sorry, misschien een beetje dom,  maar ik kan dit niet vinden, ik heb wel iets op 10 min. gezet maar dit zal het wel niet zijn.

 

vr. gr. Kees

 

Voormalige gebruiker schreef op 19.09.2013 om 15:21 uur

Hallo Kees,

Ik heb Music Maker 2014.

Plug je microfoon in de Microfoon-ingang van je PC. Start Music Maker op en klik op de rode knop voor opname. Spreek of zing je tekst in. Om te stoppen klik nogmaals op de rode knop. Nu wordt de opgenomen tekst / zang zichtbaar in MM met geluidsgolven. Je kunt als je wilt het bewerken.

Succes met het veelzijdige programma Music Maker.

Rob

 

 

keesver schreef op 19.09.2013 om 17:39 uur

dag Rob

 

Dit is mij duidelijk, maar als ik 35 seconden zing wordt de tijdlijn gestop. Kan ik dit veranderen?

 

vr. groet Kees

Voormalige gebruiker schreef op 19.09.2013 om 20:21 uur

 

dag Rob

 

Dit is mij duidelijk, maar als ik 35 seconden zing wordt de tijdlijn gestop. Kan ik dit veranderen?

 

vr. groet Kees

Hallo Kees,

Ik ga dit vanavond laat even testen. Je hoort nog van me.

Gr.

Rob

 

Voormalige gebruiker schreef op 19.09.2013 om 22:40 uur

Hallo Kees,

Klik met de rechtermuisknop op de tijdweergave en vink dan Milliseconden weergeven aan. Nu zie op de orange streep onder de werkbalk de tijdweergave en geen maataanduiding. Zet de startmaker op "0" en de eindmarker op 15 min. Ik zou de tijd langer maken omdat je ook de tijd moet bijtellen van het starten en uitloop. Klik op het minteken naast zoom zodat je de gehele orange lijn in beeld heeft. Dan ga je te werk zoals ik eerder heeft beschreven heb. Op het eerste spoor van de arranger wordt de geluidsgolven getekend. Het kan zijn dat het schrijven van het geluidspoor achterlopen met de afspeelmarker. Dit komt omdat de PC tijd nodig heeft om e.a. te berekenen

 

Succes,

Rob 

keesver schreef op 20.09.2013 om 17:11 uur

Hoi Rob

Inderdaad dit was de link, perfect het lukt.

 

bedank voor je inzet.

 

vriendelijke groet Kees