Ik heb zojuist de Video Deluxe 2024 Premium gekocht voor € 80,00. Omdat ik niet weet wat al deze dingen betekenen die ik koop, zie ik een lijst: 1500 effecten, titels, enz... In Video Deluxe Premium 365 zie ik ook: Toegang tot 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) Text-to-Speach
Blijk dat ik een ander product moest kopen... maar waarom zou je het in die lijst zetten??? Ik verwachtte een bedrag te betalen voor de genoemde producten. Met andere woorden, inclusief 365 voor wat dat ook betekent. Ik wil mijn geld terug. Dit is de reden dat ik dit product heb gekocht, omdat ik een gelukkige gebruiker van powerdirector was. Ze moeten het dan niet in die lijst zetten...of het in ieder geval beter uitleggen! Ik voel mij opgelicht....
____________________________________________________________________________________
I just bought a new 80 euro install for Video deluxe 2024 Premium. Not knowing what all these things mean which I buy, I see a list :
1500 effects, titles, etc
Also:
in Video deluxe Premium 365: Toegang tot 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) Text-to-Speach
Turns out I had to buy another product....but why put it in that list??? I expected to pay a sum for the products listed. In other words, including 365 for whatever that means. I want a refund, this is the reason I bought this product since I was an happy user of powerdirector. They should not put it in that list then....or at least explain it better! I feel ripped off....