Ik voel mij misleid / I feel misled

Hans-Maaskant schreef op 06.01.2024 om 22:51 uur

Ik heb zojuist de Video Deluxe 2024 Premium gekocht voor € 80,00. Omdat ik niet weet wat al deze dingen betekenen die ik koop, zie ik een lijst: 1500 effecten, titels, enz... In Video Deluxe Premium 365 zie ik ook: Toegang tot 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) Text-to-Speach

Blijk dat ik een ander product moest kopen... maar waarom zou je het in die lijst zetten??? Ik verwachtte een bedrag te betalen voor de genoemde producten. Met andere woorden, inclusief 365 voor wat dat ook betekent. Ik wil mijn geld terug. Dit is de reden dat ik dit product heb gekocht, omdat ik een gelukkige gebruiker van powerdirector was. Ze moeten het dan niet in die lijst zetten...of het in ieder geval beter uitleggen! Ik voel mij opgelicht....

____________________________________________________________________________________

I just bought a new 80 euro install for Video deluxe 2024 Premium. Not knowing what all these things mean which I buy, I see a list :

1500 effects, titles, etc

Also:

in Video deluxe Premium 365: Toegang tot 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) Text-to-Speach

Turns out I had to buy another product....but why put it in that list??? I expected to pay a sum for the products listed. In other words, including 365 for whatever that means. I want a refund, this is the reason I bought this product since I was an happy user of powerdirector. They should not put it in that list then....or at least explain it better! I feel ripped off....

Reacties

Bol schreef op 07.01.2024 om 17:22 uur

@Hans-Maaskant

Hallo Hans,

U kunt Video Deluxe Premium 2024 Premium als een standalonepakket kopen, maar ook in een abonnementsvorm te nemen. Dan heet het Video Deluxe 365. Het verschil tussen beide programma is, dat de standaloneversie altijd uw eigendom blijft, maar als u de abonnementsversie beëindigd, kunt u deze niet gebruiken en u moet het dan van computer verwijderen.

Als u Video Deluxe Premium 365 als abonnement aanschaft, dan krijgt u hiermee ook toegang tot 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) en Text-to-Speach.

Volgens mij staat dit duidelijk genoeg vermeld in de omschrijving. Daar staat: Exclusief in Video Deluxe Premium 365.

De lijst waar u het over hebt: 1500 effecten, titels, enz... krijgt u zowel bij de aankoop als bij een abonnement. Als u het nog eens goed doorleest, dan zal u tot conclusie moeten komen, dat u niet bent / wordt opgelicht.

Als u uw geld terug wilt hebben, zie dan eens onderin van uw Opdrachtbevestigingsmail. Daar staat precies beschreven hoe u uw geld terug kunt vragen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 07.01.2024, 17:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-