ik snap niet hoe ik muziek moet maken ik klik een muziek instrument aan bevoorbeeld een gitaar mar ik weet niet waar ik muziek kan halen zoo by stijlen en zo soundpool staat niets by ik heb 7 dagen probeerfase genomen maar ik snap niet waar ik muziek moet

lawrence schreef op 31.07.2009 om 00:28 uur
hallo ik snap niet hoe ik muziek kan maken ? je kan opzij links een muziek instrument kiezen bevoorbeeld een electrische gitaar maar dan snap ik niet hoe ik verder kan van muziek maken ?

Reacties

spoednick schreef op 02.01.2010 om 01:24 uur
hoi ik heb je vraag gelezen

ik gebruik zels magix samlitude music studio en magix music maker

en volgens mij kun je de sounds van een soudpool dvd met een syntezijzer niet in spelen want het zijn bestaande wave's en die worden niet ondersteund door de syntezijzer

als je een syntezijzer aan klikt bijvoorbeeld revoltha 2 dan heb je boven in een keuze menu waar alemaal intrumenten staan uit die lijst kun je dingen aan kliken en die instrumenten (geluiden) in een syntezijzer kun je dan nu inspelen met een midy keybord 
en als je nieuwe instumenten (geluiden) wilt toevoegen dan kun je bij de catooh kijken onder sound en fx of je kunt onder sjablonen en efecten kijken denk er wel aan dat je dingen moet kopen met een creditcart en voor dat je dingen koopt je wel even registreeren op die site anders heb je geen toegang om dingen te kunen kopen hier is de link naar de catooh toe http://www.catooh.com/nl/sys/id/Katalog/area/6655/ 

ik hoopte dat ik je kon helpen ik heb dilectie dus er kunen spelings fouten in de uitleg staan