Ik kan geen tracklijst (meer) aanmaken. De menu optie (CD/DVD) - Tracklijst CD... werkt niet meer

harfos schreef op 16.11.2011 om 15:46 uur

Na enige jaren goed te hebben gewerkt, werd het venster om de tracklijst te maken steeds moeilijker qua grootte te bepalen en kan nu niet meer worden bereikt via de hierboven genoemde menustructuur. Ook het het opnieuw installeren van de software geeft geen soelaas. Wie weet raad?

Het probleem treedt sindsdien altijd op, dus het is mij op geen enkele wijze meer mogelijk om de CD tracklijst re maken.

Ik werk met een ruim bemeten dual core systeem met 4GB geheugen en werk met XP-professional.

De Software die ik gebruik is Music Cleaning Lab 2007

Een eventuele reactie graag naar harry@ fossen.nl

 

Reacties

mi-bo schreef op 17.11.2011 om 10:27 uur

Misschien via systeem herstel even terug naar de tijd dat het wel goed werkte, misschien een up date van Windows die dit probleem veroorzaakt.

succes.

harfos schreef op 17.11.2011 om 11:37 uur

Bedankt voor de tip, maar het herstelpunt zou te ver in het verleden liggen.... Ik heb daarom zojuist de hele mikmak gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd en voilà: de functie is weer bereikbaar. (het alleen opnieuw installeren zonder eerst te de-installeren had, zoals gezegd, niet het gewenste resultaat..)