Ik kan geen analoge opname maken vanaf mijn videorecorder

Reacties

oma-wollie schreef op 04.06.2021 om 10:29 uur

Beste bedankt,

Om te voorkomen dat we in cirkels rondlopen in mijn intro bericht

- Windows USB geluid werkt

- beeld van de VHS video recorder is zichtbaar in de preview software

- software opname knop wil Niet opnemen, daar gaat het mis, dan "hangt" de software en moet afsluiten.

Dit lijkt op software compatibiliteit probleem. 1x bericht van support ontvangen met verwijzing naar driver, en daarna bleef het stil. Driver op de CDrom file datum 2019 Driver vanuit support file datum 2014. Dit lijkt "common problem" in WIN10. Aks dit probleem al vrij lang bestaat, vreemd dat nog niet is opgelost.

 

mi-bo schreef op 04.06.2021 om 10:51 uur

@oma-wollie

Beste Oma-Wollie

Hier heeft U een link , geschreven door MAGIX Support

https://www.magix.info/nl/support/artikel/de-video-omzetter-wordt-niet-herkend--162/

de zwarte usb - omzetter gebruiken als link

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

wijziging aangebracht om i.v.m meer info om 11.07 uur

 

Ps. een aanvulling doe de DVD van VERYVT9 in de dvd driver , klik op Addon, dan driver en installeer de Setup exe

 

 

oma-wollie schreef op 04.06.2021 om 11:46 uur

Heb ik middels 3x gedaan in de link vanaf support. Zoals vermeld, nieuwe VHS afspeler en nieuwe laptop van 1 maand jong (heeft geen muis ook geen toetsenbord). Op tweekers, mediamarkt, hardwareguru, blijken er meer problemen te zijn met deze adapter onder nieuwe WIN10. Beste mensen we draaien in cirkels we komen niet verder. Vanuit Linux perspectief zou ik zeggen, buggie drivers.

oma-wollie schreef op 04.06.2021 om 11:46 uur

Iemand tips voor andere software?

mi-bo schreef op 04.06.2021 om 11:58 uur

@oma-wollie

Beste Oma-Wollie.

De usb-omzetter K0065 werkt zonder problemen onder Windows 10 2H20( deze gebruik ik zelf ook)en in de nieuwe versie van MAGIX RUV 2022 zit de zelfde usb-omzetter.

Na het lezen van Uw nieuwe laptop (geen muis en geen toetsenbord) misschien zit hier Uw probleem nieuwe laptop en oud RUV materiaal???.

Heeft U dit ook aangegeven bij MAGIX Support, als U niet tevreden bent met een antwoord van hun, kunt U via gebruik te maken van zelfde ticket nummer weer reageren, en dat U een laptop heeft zonder muis en toetsenbord.

De laatste nieuwe versie van MAGIX RUV is versie 2022 .

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.06.2021 om 12:39 uur

@oma-wollie

Hallo Oma Wollie,

Ik volg uw topic met belangstelling. U schrijft, dat uw nieuwe laptop geen externe muis hebt. Wat u zou kunnen uitproberen is, om als u nog een externe USB-muis hebt van uw vorige PC / Laptop, deze in vrije USB poort te steken. Windows 10 zoekt en installeert dan de benodigde drijvers, zodat u nu ook de externe muis kan gebruiken.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 04.06.2021 om 12:52 uur

@oma-wollie

Hallo Oma Wollie,

Misschien, dat ik nu een opendeur intrapt, maar hebt u Magix Video Easy X Online geactualiseerd en de Gratis Download gedaan?

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

oma-wollie schreef op 04.06.2021 om 15:17 uur

Die gaf aan "Geen actualisering beschikbaar".

Na advies van magix support , heb onder dat ticketnummer een reply gegeven, dat opname knop nog niet werkt, support tot op dit moment stilte. Leverancier gebeld, heb 14 dagen tijd om oplossing te vinden en zwart op wit als niet lukt dan retour. Mogelijk kan ik de adapter testen met moviemaker of Movavi
 

oma-wollie schreef op 05.06.2021 om 14:06 uur

Vervolg na verwijderen en herinstallatie

Nieuwe laptop 1 = druk opname knop crash software nog steeds

Nieuwe laptop 2 = druk opname knop crash software nog steeds

Oudere PC = na uren knoeien, werkt.

Apparaten beheer worden door MAGIX 2 drivers aangemaakt respectievelijk onder

A - audio invoer en uitvoer (deze kan driver niet vinden)

B - besturing geluid video spelletjes

Oudere PC driver A verwijderen dan werkt het, maar deze truc werkt niet op beide laptops.

 

mi-bo schreef op 05.06.2021 om 14:14 uur

@oma-wollie

Beste Oma-Wollie.

Dat zal dus betekenen dat Uw nieuwe laptop (zonder muis en toetsenbord)niet geschikt is om te werken met MAGIX RUV 9.(gemaakt in 2017)

Het kan zijn met het nieuwe pakket MAGIX RUV 2022 (vernieuwde software)dat het wel goed zal werken op Uw nieuwe laptop.

MAGIX RUV 2022 werkt zonder problemen onder Windows 2H20

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

oma-wollie schreef op 05.06.2021 om 14:59 uur

Gister op late middag een download link, daar is mee getest zoals boven zal nogmaals suopport vragen voor 2022