Ik kan geen activeringscode krijgen

RMS-Sahadewlall schreef op 26.12.2022 om 20:55 uur

Beste heer / mevrouw,

Ik heb heel lang geleden denk 10 jaar geleden MAGIX video deluxe 16 Plus gekocht.
Nu wil ik het programma gebruiken maar als ik een MPEG 4 video upload zegt het programma dat ik eerst moet eenmalig moet aanmelden voor een activeringscode.

Ik heb van alles geprobeerd maar de activeringscode krijg ik niet, ik heb mij serienummer ingevoerd ik krijg dan als antwoord product is al geregistreerd en als ik dan mijn activeringscode ga opvragen krijg ik als antwoord product is niet geregisteerd.

Ik heb betaald voor een product dat ik niet kan gebruiken omdat het zo te zien te oud is. Ik vind een hele vreemde manier om software te activeren waarom niet alleen je serienummer invoeren.

Hoe kan ik mijn activeringscode krijgen waar ik recht op heb.

Mijn email is (emailadres verwijderd door moderator) de email kan ik mijn serienummer doorgeven aan jullie en dan kunnen jullie mij de activatiecode opsturen.

Mvg,
Ramon

Reacties

Bol schreef op 26.12.2022 om 22:41 uur

@RMS-Sahadewlall

Hallo Ramon,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens op een openbaar forum. Kwaadwillige kunnen hier misbruik van maken. Mijn advies leg daar uw probleem voor aan Magix Support door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net vermeldt hierin tevens uw P2-serienummer.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.12.2022, 22:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RMS-Sahadewlall schreef op 27.12.2022 om 11:29 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor de moeite.
Dank voor het advies.


Ik hoop dat zij mij kunnen helpen.

Mvg,
Ramon

Bol schreef op 27.12.2022 om 11:41 uur

@RMS-Sahadewlall

Hallo Roman,

Als moderator, ben ik net als u zeer benieuwd of Magix Support u nog uit coulance verder wilt helpen. Magix Support ondersteund namelijk Video Deluxe 16 Plus uit 2010 niet meer. Laat mij weten hoe en of Magix uw probleem hebt opgelost

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RMS-Sahadewlall schreef op 27.12.2022 om 12:04 uur

Hallo Rob,

Dat ga ik zeker doen. Ik hoop van wel anders heb ik niets aan het product.
Ik moet per direct een video in elkaar maken, weet jij misschien een gratis video bewerking programma wat ik in de tussentijd kan gebruiken. Ik moet video beelden MP4 + (audio (mp3) samenvoegen tot 1 video, en tekst toevoegen. meer hoeft het programma niet te kunnen. De video moet wel 1080p kwaliteit zijn.

Alvast bedankt.

Mvg,
Ramon
 

Bol schreef op 27.12.2022 om 12:35 uur

@RMS-Sahadewlall

Hallo Ramon,

U hebt over Video Deluxe 16 Plus maar kan het zijn dat u Video Deluxe 2016 Plus hebt? Als uw serienummer nog met P2 begint dan is dit Video Deluxe 16 Plus maar als serienummer met P3 begint dan is dit Video Deluxe 2016 Plus uit 2017. Laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RMS-Sahadewlall schreef op 29.12.2022 om 11:40 uur

Hallo Rob,

Nee het product komt echt uit 2009 / 2010. MAGIX Video deluxe 16 plus. Serienummer begint ook met P2.

Mvg,
Ramon

Bol schreef op 29.12.2022 om 13:41 uur

@RMS-Sahadewlall

Hallo Ramon,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. VDL16 uit 2010 is nog een 32bits programma en zal naar alle waarschijnlijk niet geheel foutloos onder Windows 10 | 11 te gebruiken zijn. Hebt u reeds contact gehad met Magix Support, zoals ik u geadviseerd hebt? Als dat zo is wat was de oplossing?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RMS-Sahadewlall schreef op 30.12.2022 om 16:18 uur

Hallo Rob,

Dank voor uw reactie.
Het is gelukt, de Duitse MAGIX heeft mij goed geholpen. Ik moest alleen mijn oude emailadress invoeren en de software deed de rest met het activeren. Ik hoefde zelfs geen activeringscode meer in te voeren van de software.

Ik had dus een andere (nieuw) emailadres gebruikt, die de software niet herkende.

Bol schreef op 30.12.2022 om 17:11 uur

@RMS-Sahadewlall,

Hallo Ramon,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem is opgelost door bemiddeling van MAGIX Support. Bedankt👍voor deze terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw films.

Fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2023.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-