ik hoef geen bestelling. Ik kan geen DVD branden. Theo-Blox schreef op 31.12.2020 om 10:30 uur Ik heb geen versie nummer Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 31.12.2020 om 10:34 uur @Theo-Blox Hallo Theo, Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. ....ik hoef geen bestelling. Ik kan geen DVD branden.... Waarschijnlijk is uw brandroutine verouderd. Download en installeer de laatste brandroutine. Zie:https://www.magix.info/nl/support/artikel/melding-dvdmaker-dll-heeft-een-versieconflict-vastgesteld--479/ Prettige Jaarwisseling en een gezond 2021 Succes, Rob mi-bo schreef op 31.12.2020 om 10:53 uur @Theo-Blox Beste Theo. Welkom op MAGIX Multimedia Forum. De bestelling waar U over schrijft is een stukje reclame van MAGIX misschien wilt U gebruik maken van de aanbieding Update van de versie die U nu bezit. Een link voor de brandroutine is al gegeven. Een rustige jaarwisseling en een gezond 2021. M.vr.gr Michael 1