Ik heb op LOI kidzz een cursus gekocht met dit erbij maar na een jaar werkt het programma niet meer zoals eerst!

nienke schreef op 29.06.2015 om 18:22 uur

Ik  heb een jaar terug een cursus 'website bouwen' gekocht. Op een gegeven moment was de cursus afgelopen en toen heb ik er een jaar lang niks meer mee gedaan. Op een gegeven moment dacht ik dat het wel leuk was om de draad weer eens op te pakken. Daar komt-ie. Ik startte het op( ging prima ) en toen stond er alleen nog maar de gratis versie en niet website maker Easy PLUS die ik eerst had, ik dacht 'oké het zal wel goed zijn maar toen de eerste opdracht luidde dat ik een animatie moest toevoegen, moest ik perse de grotere versie kopen voor 5 euro per maand terwijl ik er allang voor betaald heb!!! :-((( Daar baal ik enorm van weten jullie hier meer van stuur dan asjeblieft iets terug!

Mvg Nienke

Reacties

mi-bo schreef op 30.06.2015 om 10:24 uur

Hallo Nienke,
hoe was het ook alweer, je kon bij LOI KIDZZ een cursus website maker aanvragen, Partnerschap MAGIX /LOI.
LOI zorgt voor de begeleiding van een cursus MAGIX levert de software, dit alles zat in een pakket.
Als de cursus is afgelopen, is ook het betaling termijn afgelopen, en verbinding MAGIX /LOI wordt beëindigd.
gezien alles via de server van MAGIX /Duitsland werkt en je de Cloud van MAGIX gebruikt, zal je ook een contract moeten afsluiten met MAGIX,
Als je het plus pakket zou hebben gekocht kan je gratis voor een jaar de diensten van MAGIX Websitemaker gebruiken, na een jaar moet er weer een nieuw contract worden gekocht, en dat is wat je nu moet doen om met Websitemaker te kunnen werken, je schrijf over  € 5,00 per maand maar dat de deLuxe versie, voor € 1,99 per maand kan je de Easy versie kopen.
gr
Michael