Reacties

RiViS schreef op 01.05.2013 om 19:37 uur

Als het om niet al te veel foto's gaat, kun je in Websitemaker een of meer pagina's vullen met foto's.

Maak een nieuwe lege pagina. Zoek de foto's onder de tab Eigen media (en dan evt in een submap, bv Afbeeldingen), ga met de muis op de foto staan en klik op Invoegen, pas de grootte en de plaats aan. Dat doe je voor elke foto tot de pagina vol is, maak dan weer een nieuwe pagina, etc.

Als het om veel foto's gaat kun je die misschien beter laten zien via het Magix Online Album, te openen vanuit het Control Center. Er is een gratis versie, maar ik meen dat daar dan wel reclame op komt.

groet,

Rijk

sylster schreef op 01.05.2013 om 21:40 uur

Misverstand: Ik wil de geselecteerde foto's (ca 500) die in een aparte map van de geuploade afbeeldingen staan exporteren uit MAGIX voor het maken van een aparte digitale fotoalbum,,

RiViS schreef op 02.05.2013 om 00:00 uur

Nog even voor mijn begrip:

Heb je de originele foto's niet meer?

Hoe ga je het digitale album maken? (op eigen pc? welke software?)

groet,

Rijk

sylster schreef op 02.05.2013 om 10:07 uur

orginele foto's heb ik nog, maar ik heb ze destijds geselecteerd voor een bepaald thema.

ik wil ze in deze context , compilatie exporteren voor een digitaal fotoalbum, evt in MAGIX product.

RiViS schreef op 03.05.2013 om 16:04 uur

Ik vind het nog steeds een beetje vaag. In de regel werken programma's, die niet van de zelfde uitgever komen, niet goed samen. Als het progr waarmee je de eerste album maakte van een andere leverancier is dan wat je van plan bent, dan zal het ws niet lukken.

groet,

Rijk