Reacties

mi-bo schreef op 03.05.2022 om 18:23 uur

@David-vanderMeulen

Beste David.

Misschien een optie, Ctrl+Shift+Y ,dit is opruim assistent, open dit, wat wilt U doen, Specifieke bestanden verwijderen, met deze optie wordt echt alles verwijderd.klik "op Ok, hier zijn alle bestanden te vinden"

Met overbodige bestanden zoeken en verwijderen is ook een mogelijkheid, .

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 03.05.2022 om 18:25 uur

@David-vanderMeulen

Hallo David,

MVP projectbestanden kunt u via de Windows verkenner met deletetoets verwijderen zoals u ook een bestand verwijderd.

Wat u ook kan doen is het volgende:

  • ga naar bestand / Opruimassistent
  • klik op overbodige bestanden zoeken en verwijderen
  • klik op Verder
  • klik op Wissen
  • klik op Ja
  • Alles wat door Magix Video Deluxe aangevinkt is, kunt met een gerust hart verwijderen.

Succes, Rob

Aanvulling op 03-05-2022 om 18:43uur

Als u kiest voor Specifieke bestanden verwijderen moet u wel heel voorzichtig te werk gaan, want de kans bestaat, dat u bestanden verwijderd, die u nog had willen bewaren. daarom neem ik zelf het liefst de tweede optie Overbodige bestanden zoeken en verwijderen.

Laatst gewijzigd door Bol op 03.05.2022, 18:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

David-vanderMeulen schreef op 04.05.2022 om 11:34 uur

@David-vanderMeulen

Beste David.

Misschien een optie, Ctrl+Shift+Y ,dit is opruim assistent, open dit, wat wilt U doen, Specifieke bestanden verwijderen, met deze optie wordt echt alles verwijderd.klik "op Ok, hier zijn alle bestanden te vinden"

Met overbodige bestanden zoeken en verwijderen is ook een mogelijkheid, .

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Dank voor je bijdrage maar ik ben geen voorstander van het fenomeen opruim assistent.

Via verkenner en dan zoeken met *.MPV krijg ik alle mpv's te zien ,maar kan ze niet deleten.

Ze blijven staan. Verder heb ik een probleem, die is veel ernstiger, namelijk het opslaan van een project.

Sinds een paar dagen kan ik veranderingen in een project NIET meer opslaan.

Ik krijg dan de boodschap: Bij het schrijven van het projectbestand is een fout opgetreden .

Ik werk al sinds 2005 met Magix maar dit heb ik kog nooit meegemaakt.

Alvast dank voor je support

David

mi-bo schreef op 04.05.2022 om 12:31 uur

@David-vanderMeulen

Beste David

Dank voor Uw Feedback.

Uw vraag was

"Ik heb misschien wel honderd MVP's op mijn PC staan.

Hoe kan ik die verwijderen"

Daar heb ik op gereageerd.

Nu heeft U andere problemen, misschien daarvoor een andere Topic aanmaken.

Dan blijft het Forum overzichtelijk

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 04.05.2022 om 13:42 uur

@David-vanderMeulen

Hallo David,

.....ik ben geen voorstander van het fenomeen opruim assistent.....

Mag ik u als moderator vragen waarom u daar geen voorstander van bent. Zelf werk ik ook al vanaf 2005 met diverse programma's van Magix en ik gebruik regelmatig het Magix opruimassitent. Ik heb nog nooit problemen hiermee ervaren.

....Via verkenner en dan zoeken met *.MVP bestanden krijg ik alle MVPs te zien ,maar kan ze niet deleten. Ze blijven staan.....

Als u de MVP bestanden verwijderd, dan blijven ze inderdaad op het scherm staan, maar worden weldegelijk naar de prullenbak verplaatst. Als u daarna Windows nog een keer op *.MVP bestanden laat zoeken, dan zult u zien, dat ze niet meer worden weergegeven.

Als u er nog een keer op klikt om te deleten, dan krijgt u de mededeling: Kan dit Project item niet vinden.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 04.05.2022, 13:44, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 04.05.2022 om 14:10 uur

@David-vanderMeulen

Hallo David,

Als moderator, ben ik ook een voorstander om bij een ieder ander probleem weer een nieuwe bijdrage (Topic) te maken.

Nu een mogelijk antwoord op uw tweede probleem.

  1. Hebt u uw Video Deluxe al eens op de standaardwaarden terugzet. Zo niet ga dan naar: Bestand / instelling / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.
  2. Mocht u de foutmelding blijven houden, sla het dan uw project eens op onder een andere naam.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 04.05.2022, 14:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 06.05.2022 om 00:22 uur

Hallo David ik denk dat het komt doordat je vroeger met ieder afzonderlijke project geen duidelijke rubrieken hebt gehouden dan komen alle bestanden door elkaar te staan waardoor de bestanden die bij één project behoren niet gevonden kunnen worden.
Ik zelf ben een grootr voorstander van dat elk afzonderlijk project ook in een daarvoor aangemaakte map moeten komen.
Dan kan je zoals Rob aangeeft de opruimassistent altijd goed gebruiken mits je maar bij sneltoets 'Y' de juiste mappen kan aangeven die bij een project behoren.
Mvg Kees

sipke schreef op 09.05.2022 om 09:02 uur

Ik snap dat delete probleem niet. Ik heb zelf vdl 2018 en als ik oude bestanden wil verwijderen dan openen in vdl-bestand aanklikken met rechts en in het keuzemenu verwijderen. Werkt perfect. O ik heb win 10.