Reacties

Bol schreef op 13.01.2022 om 10:54 uur

@Willem-Ros

Hallo Willem,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereerst dit. Als moderator heb ik uw serienummer verwijderd. Zet nooit privégegevens op een openbaar forum. Hier kunnen andere misbruik van maken.

Misschien is de voor u de oplossing: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.01.2022 om 11:08 uur

@Willem-Ros

Beste Willem.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

U heeft een serienummer, daar kunt U alles mee doen

U heeft een dvd van RUV, installeer het programma via de dvd, is alles geinstalleerd wordt om serienummer gevraagd en het programma draait, pas als alles is geinstalleerd de usb-omzetter in de usb poort doen.

En U heeft geen registratienummer nodig

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 13.01.2022 om 11:33 uur

@Willem-Ros

Hallo Willem,

Nog een aanvulling om mijn eerder gegeven antwoord.

Ik heb zo'n vermoeden, dat u onder het registratienummer het emailadres bedoeld. Als u Red u Video Easy X installeert, dan moet u deze registreren onder het emailadres, waarmee u Video Easy voor de eerste keer hebt geregistreerd en activeren met het bij u bekende P3-serienummer.

Weet u uw oude gegevens niet meer, stuur dan een mailtje naar infoservice@magix.net Vermeld hierin uw P3-serienummer en vraag aan hun om deze over te zetten naar uw huidige emailadres.

Met vriendelijke groet, Rob

Aanvulling: 13-01-2022 om 11:36uur

Volgens mij gaat het niet om Red u Video, maar om Video Sound Cleaning Lab? Klopt dit?

 

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2022, 12:17, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-