Ik gebruik video deluxe 2021 stukjes verwijderen uit de tijd modus lu

Louis-vandenBerg schreef op 22.11.2020 om 08:43 uur

Als ik een stukje weg knip in de tijdlijn modus en dat stukje verwijder ik Dan kan ik niet de film ( waar ik een stukje uit geknipt heb) naar elkaar uitrekken Als ik dat doe dan schuift de film wel naar elkaar maar hij schuift op in plaats van uitrekken En dan krijg ik aan het laatste stuk zwart in de tijd mijn modus en als ik dan de film afspeel heb ik op het laatst zwart beeld

Nu heb ik al het hele programma video deluxe verwijderen en opnieuw geinstaleerd maar volgens mij blijf er heelveel van het programma in de computer hangen want als ik he opnieuw instaleer staan mijn filmpjes nog in mijn project

Wie kan mij helpen

Reacties

mi-bo schreef op 22.11.2020 om 10:15 uur

@Louis-vandenBerg

Beste Louis.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U aan het monteren ben en er zitten open stukken in Uw project omdat daar is gesplitst (knippen is namelijk niet mogelijk in MAGIX, gezien alles blijft bestaan).

U heeft in de grijze balk 3 pijltjes. functie 6,8,7

Pijltje 2 is om alles wat op de tijdlijn naar rechts of links te slepen

pijltje 3 is om alles wat aan de linker of rechterkant staat in zijn geheel te verplaatsen.

Als er een openstukken is ontstaan klik met de muis op een tijdlijn waar niets staat dan gaat een scherm open met alle gaten sluiten en alles wordt netjes aaneengesloten.

een kleine promo, dit is wel van MAGIX video ProX gemaakt naar voor MAGIX vdl 2021 geldt het zelfde.

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7487901/

Sc6

M.vr. gr

Michael / Forum Moderator.

2 x Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

Louis-vandenBerg schreef op 22.11.2020 om 11:37 uur

Heel erg bedankt top

Maar gaten vullen gaat nu goed maar als ik het laatste stukje knip en verwijder dan vult het niet hoe kan ik dat dan dicht maken en hoe zit dat met het begin stuk

mi-bo schreef op 22.11.2020 om 12:10 uur

@Louis-vandenBerg

Beste Louis,

Dit snap ik niet helemaal, als het laatste stukje wordt geknipt dan is dat toch het einde

hier een kleine promo,

hoe intro & outro wordt gemaakt

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7487741/

via

http://www.mi-bo.magix.net/album / kunt U meer promo's bekijken die van toepassingen kunnen komen

Sc6

Michael

Bise schreef op 22.11.2020 om 15:21 uur

Beste Louis, ik constateer dat Mibo je vraag niet heeft begrepen. Als je dus een stukje verwijderd dan ontstaat er een zwart gat, tot zover duidelijk. Je kan dan het gat sluiten, maar dat is je bedoeling niet begrijp ik. Ga met je cursor op het begin van het videobeeld staan en dan goed opletten dan wordt de cursor een liggend pijltje links-rechts. Hiermee kan je de scene mee-uitrekken danwel in-korten. Werkt zowel aan het begin of eind van de scene.

Succes,

Cees (adviseur in makkelukke vragen) lol

Kees-Haremaker schreef op 22.11.2020 om 15:33 uur

Hallo Louis, als je een stukje van een clip doorknipt en je delete het stukje dat je denkt niet nodig te hebben is het voorgoed weg, tenzij je het origineel nog in je projectmap hebt je kan wel zoals Cees schrijft een clip inkorten met de muis en dan een volgende clip daar tegen aan schuiven.
Om gaten weg te krijgen met de muis rechts klikken in een schoon deel van de arranger en dan de onderste opdracht in het rolmenu gebruiken.
Mvg Kees

Louis-vandenBerg schreef op 22.11.2020 om 15:48 uur

Maar als het eind is verwijderd gaat dat niet dicht als ik gaten dichten doe

Bol schreef op 22.11.2020 om 16:02 uur

@Louis-vandenBerg

Hallo Louis,

Als ik het goed heb begrepen, knipt u van het laatste filmfragment een stukje af en verwijderd dan dit gedeelte. Als dat zo is, dan hoeft er helemaal geen gaten gedicht te worden, want Magix VDL ziet dit als het einde van uw filmproject, u kunt op een later tijdstip weer een filmfragment aan toevoegen.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-