Ich hab neue PC bekommen .

r.k.kroondijk schreef op 04.02.2021 om 17:58 uur

 Ich benutse ihre program im bisunder um audio zu bearbeiten aber ich kan nur "audio ein" bekommen von hinterenseite der PC.

Die interne musik könte ich immer laden mit "Stereo Mix. Leide geht das nicht mit der neue PC. Die verkaufer sacht mir das mein programma "Audio Cleaning Lab" zu alt ist für eine neue computer. Mein frage ist deswegen : Hat er das recht ?

Mein programma is von ein CD mit copyright 2000-2009 mit nr LC 00981. weiter finde ich : Microsoft Windows XP tm I Vista tmI 7tm Nederlands. Ich benütse - Windows 10.

Muss ich eun neuere ausgabe installieren (kaufen/bekommen) oder ein update installieren ?

Grüsse Romke Kroondijk ( mein mailadres - - functionierd nicht meer .

Das schön lange geanderd in: email adres verwijderd door mi-bo moderator i.v.m even misbruik

Reacties

mi-bo schreef op 04.02.2021 om 18:13 uur

@r.k.kroondijk

Beste R.K.Kroondijk.

Om verder zonder problemen verder te gaan met Uw hobby.

Is Sound Force audio Cleaning Lab 2 de beste optie voor U in het Duits/ Engels.,helaas niet meer in het Nederlands.

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht in.v.m betere info

Bol schreef op 04.02.2021 om 18:25 uur

@r.k.kroondijk

Hallo Romke,

De verkopers hebben gelijk, dat uw Audio Cleaning Lab uit 2009 niet geïnstalleerd kan worden onder Windows 10. De rede is, dat deze niet compatibel is met W10. U kunt het besten de laatste editie kopen en installeren. Er is voor u Audio Cleaning Lab geen update. Zie deze link wat de nieuwere versie inhoud. Zie ook de technische gegevens

Succes, Rob

Aanvulling op: 04-02-2021 om 18:52uur

Dit forum is voor en door Magix gebruikers, wat geheel losstaat van Magix Support.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2021, 18:52, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-