Reacties

mi-bo schreef op 10.10.2022 om 15:09 uur

@Marc-DeWandel

Welkom kom Marc als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Niet wetend welke Webhosting U heeft.

Heet de eerste pagina index

gr

Michael

Marc-DeWandel schreef op 10.10.2022 om 15:25 uur

Dag Michael

De webhosting loopt bij Protagonist.nl. De website heb ik overgenomen als webmaster van een schaakclub. De links hebben jaren gewerkt (zie kisk.be). Het kan zijn dat ik een kleine verandering heb gedaan (in de navigatiebalk) en daardoor de links op internet niet meer werken. Ze werken wel offline.

De eerste pagina heet inderdaad index.htm.

Vriendelijke groet

Marc

mi-bo schreef op 10.10.2022 om 15:39 uur

@Marc-DeWandel

Hi Marc.

U zal het probleem moeten zoeken bij "Protagonist.nl" , vermoedelijk hebben zij een andere manier van uploaden.

Onder welke Webhosting werkte "Kisk.be "

Kisk.be is normaal te openen.

Gr

Michael

Bol schreef op 11.10.2022 om 00:22 uur

@Marc-DeWandel

Hallo Marc,

...De hyperlinks in de navigatiebalk werken niet...

Zelf heb ik geen affiniteit met het bouwen en onderhouden van websites. Maar ik heb wel het volgende kunnen constateren. Tenminste als u dit bedoelt?

• Kisk.be opgestart.
  • De hyperlinks: Home en Kalender 2022-2023 werken wel.
  • De overige hyperlinks werken niet: Over de kisk, Interne tornooien, Extra tornooien, Jeugdschaak en Varia.

Ik weet zeker, dat Mi-Bo u precies kan uitleggen, hoe u deze weer werkend kunt krijgen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 11.10.2022, 00:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marc-DeWandel schreef op 11.10.2022 om 12:34 uur

Dag Rob

Dank om dit even na te kijken.

De hyperinks Home en Kalender 2022-2023 werken inderdaad wel. Het zijn de menu-onderdelen waar geen deelmenu onder zit. Dit is net het problem. Offline werken alle links maar gepubliceerd werken enkel de knoppen in de navigatie zonder deelmenu.

Zie hieronder:

Vriendelijke groeten

Marc