hulp bij website op magix 11

spookjj schreef op 01.09.2015 om 10:48 uur

Goedemiddag,

Ik heb een probleem met mijn website. de website is staalbedrijfoudbeijerland.nl

nu word via deze link een hele andere lettertype in het menu weergegeven, dan als ik naar staalbedrijfoudbeijerland.nl/index.htm gaat. als ik dan via de eerste link ga, en ik klik op andere paginas en ik keer weer terug naar home via het menu staat die wel weer normaal.

hoe kan dit en hoe los ik dit op? want ik wil de lettertype van de /index, maar kan dit voor zover ik zie nergens aanpassen omdat het in mn magix programma wel goed staat.. 

alvast bedankt!

 

Reacties

mi-bo schreef op 01.09.2015 om 12:37 uur

Beste,

Even op de website gekeken,

 De opstart is normaal, op alle pagina's zie ik de zelfde letter type, de links werken allemaal een mooie website

succes

gr

Michael

spookjj schreef op 01.09.2015 om 13:57 uur

Ik zie het al, erg appart. heb de site een paar keer opnieuw opgestart, pas als ik dan op f5 drukte kwam de goeie versie. Nu blijft die inderdaad op hetzelfde lettertype, dankuwel!

Nu heb ik bij de laatste versie van magix, 11 de hello engines erbij gekregen. Daar een vraag over als u me daarbij kunt helpen.

Hij geeft aan dat ik geen robot.txt heb. nu ben ik er wel achter waar het voor is en hoe ik het moet maken, alleen weet ik dus niet precies waar ik het dan neer zou moeten zetten. Hij staat nu in de map web files. maar had ook begrepen dat dit dan ook op de site zelf moest komen, hoe doe ik dit?