how to use Music Maker Halloween Edition 2021

Dave-denHaan schreef op 31.10.2020 om 15:27 uur

Hallo allemaal, heb zojuist Music Maker Halloween Edition 2021 gekocht en staat nu in mijn eigen MMM. De vraag is nu hoe ik deze kan gebruiken? Is dit een aparte applicatie/opstart of misschien ergens verscholen binnen MMM? Alvast bedankt voor jullie tips, groet, Dave

Reacties

mi-bo schreef op 31.10.2020 om 15:55 uur

@Dave-denHaan

Beste Dave,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

daar dit een extra pakket is, zal U dit via store of download kunnen activeren,

ga naar edities klik daar Halloween aan,

en als het goed is heeft U een voucher gekregen, en hiermee kunt U het activeren en installeren.

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

mi-bo schreef op 31.10.2020 om 16:01 uur

@Dave-denHaan

Beste Dave,

een aanvulling, klik hier op kopen.

dan waardebon verzilveren, nummer dat in de email staat en dan staat het in Uw store

en kunt U het uitpakken en installeren

Sc6

M.vr.gr

Michael

Dave-denHaan schreef op 31.10.2020 om 16:08 uur

Hallo Michael, Bedankt voor uw reaktie. Als ik uw omschrijving volg, dan staat er bij "Hallowween editie" de kreet "Gekocht". Kan nergens in download betreffend bestand vinden, dat mss de verklaring is waar mijn vraag mee begon. Als ik uw bericht goed lees, is het dus een aparte applicatie? Gr, Dave

mi-bo schreef op 31.10.2020 om 16:32 uur

@Dave-denHaan

Beste Dave

Die moet dan in de Download staan en kan vandaaruit worden uitgepakt en staat het In de Loops.

Sc6

Michael

Dave-denHaan schreef op 31.10.2020 om 17:42 uur

Hi Michael, heb zojuist weer gekeken en er staat niets in downloads.

Heb gewoon de volgende stappen gevolgd die ik bij de aankoop verkregen heb:

Music Maker Halloween Edition

Waardeboncode:
G3-3CN5Q-ZWH5 gewijzigd door moderator

Activeer deze inhoud direct via de in-app Store in Music Maker:

1. Log in/meld je aan in de in-app Store met MAGIX-account
2. Hulpmenu oproepen
3. 'Music Maker Store' -> 'Waardebon inwisselen' selecteren
4. Waardeboncode invoeren
5. Klaar!

Dit was op zich gelukt, maar als ik op de reklame van Halloween druk, krijg ik bij het plaatje de tekst "Gekocht" te zien, hetgeen dus bevestigd dat bovenstaande gelukt is.

Echter blijf de vraag hoe nu verder? Ik zie nergens download of verdere installatie oid.

Groeten,

Dave

 

mi-bo schreef op 31.10.2020 om 18:03 uur

@Dave-denHaan

Beste Dave.

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

Als U op Download klik staat daar ook geen Halloween, want vandaar uit moet het worden uitgepakt. En wordt het in de map loops gezet,Kijk eens of Halloween daar staat.

Sc6

Michael

 

Dave-denHaan schreef op 31.10.2020 om 18:10 uur

Hallo Michael, kan helaas niks vinden. Gr, Dave

mi-bo schreef op 31.10.2020 om 19:00 uur

@Dave-denHaan

Beste Dave,

Type eens aan de Halloween in zoals deze PNG aangeeft.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 31.10.2020 om 19:18 uur

@Dave-denHaan

Beste Dave,

net even een soundpool aangekocht.

en als ik dan mijn Loops open staat hij daar

als ik het dan aanklik is dit bv links onder te zien.

hele scherm

Dit moet ook bij Halloween zo zijn

Sc6

Michael

Dave-denHaan schreef op 01.11.2020 om 11:18 uur

Hallo Michael, Er staat helaas niks bij downloads, ook niet als ik specifiek "Halloween" intyp. Heb al wel andere soundpools met succes kunnen verkrijgen op vergelijkbare wijze zoals jij dat hebt gedaan.

Aangaande Halloween Editie, is dat "gewoon" een Soundpool ofzo?

En de activering die ik moest volgen is iets anders dan de werkwijze die jij omschreef, dus misschien is daar iets "misgegaan" achter de schermen, terwijl bij mij wel vermeld staat als "Aangekocht".

Mijn account staat op davedenhaan, dus wellicht kan daar iets onderzocht worden.

Ben erg benieuwd, groeten, Dave

Bol schreef op 01.11.2020 om 11:33 uur

Hallo Dave,

Dit is het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Daarom heb ik om privacy redenen uw emailadres verwijderd.

Mijn advies: Log eens uit en weer in. Nu wordt de Shop opnieuw ingelezen.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 01.11.2020, 11:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.11.2020 om 11:43 uur

Hallo Dave,

Zelf heb ik de Halloween niet aangeschaft. Maar voor zover ik het kan zien bestaat deze uit: 3 gratis horror soundpools en 1 instrument om uit te kiezen.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.11.2020 om 11:57 uur

@Dave-denHaan

Beste Dave,

ik zie dat Bol het overheeft genomen,

wens U veel succes

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 01.11.2020 om 12:24 uur

Hallo Dave en andere forumleden,

Er is hier helemaal geen sprake van dat ik uw topic zou hebben overgenomen van Mi-Bo. De bedoeling van een forum is juist, dat ook andere forumleden antwoorden kunnen / mogen geven, zodat uw probleem wordt opgelost.

Groet,

Rob (moderator / forumlid)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.11.2020, 12:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dave-denHaan schreef op 01.11.2020 om 13:45 uur

Rob en Bol,

Beide hartelijk dank voor de hulp.

Het blijkt dus dat ik niet goed genoeg gelezen heb en dat de Halloween Editie 2021 uit losse onderdelen bestaat, welke ik idd nog kan kiezen.

Er is dus een misverstand van mijn kant: Mijn excuses daarvoor!

Topic kan dus gesloten worden.

Bij Magix is er dus niks verkeerd gegaan en moet zeggen dat het een TOP-bedrijf is!

Beleef er tot nu toe veel plezier aan! Thanks MAGIX-team!

@Rob: bedankt voor het verwijderen van mijn E-mailadres.

Fijne dag allemaal en groeten, Dave

Bol schreef op 01.11.2020 om 14:04 uur

Hallo Dave,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost. Ik zal op uw verzoek deze Topic sluiten.

Succes met het samenstellen van uw muziekprojecten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.11.2020, 14:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-