hosting bij webdesigner 10 premium

damijocreative schreef op 17.06.2015 om 18:06 uur

Goedemiddag, overal zie ik de aanbieding om via de site zelf gratis hosting te krijgen icm webdesigner 10 premium, dit word ook vermeld in de product gegevens bij het installeren van deze( icm 2.000 mb enz).

Echter kan ik nergens de beschrijving vinden hoe dit werkt, hoe ik me hiervoor kan aanmelden en hoe dit werkt....

Reacties

mi-bo schreef op 17.06.2015 om 20:51 uur

beste kijk eens op
http://www.magix.com/nl/web-designer/premium/
wat betreft de M hosting dit wordt via Magix online wereld na inloggen bij hosting geactiveerd, normaal is het 500 MB ( gratis ) nu bij aankoop van het Webdesigner premium pakket het eerste jaar gratis 2000Mb daarna moet er betaald worden dit is het zelfde bij aanmelden van een domeinnaam dit zit ook in het premium pakket na 1 jaar dient het domein pakket wat uw eigendom is te worden betaald.
Webdesigner is een programma wat op de Pc moet worden gemaakt en daarna geëxporteerd naar uw domein dit gebeurd bij MAGIX door in te loggen met email adres en wachtwoord bekend bij MAGIX, dit is gelijk een antwoord op de volgende vraag, neem ook een kijkje op mijn website http://www.mi-bo.info
gr
Michael

damijocreative schreef op 18.06.2015 om 08:07 uur

Goedmorgen michael,

Bedankt voor uw reactie.

Als ik het goed begrijp dien ik dus gewoon in te loggen bij magix online, en daar het kopje hosting aan te klikken en zodoende word dit dan geactiveerd?

Ik heb zelf al een domeinnaam, dus deze zal moeten worden overgesloten naar magix.

Ik denk dat ik beter eerst dat kan regelen, voordat ik mijn hosting ga aanvragen?

En kan ik het domein verhuizen via dizelfde service of gaat dat via een formulier oid en hoe lang duurt dit.....??

 

Groet,

 

miloe

damijocreative schreef op 10.09.2015 om 17:15 uur

Hoi mibo,

 

Even nog een vraag opvolgend aan de gratis hosting.

Loopt dit jaar vanaf het moment van activeren? dus incl. die 2000mb, of loopt deze vanaf het moment van aanschaf?

En moet ik mijn domeinnaam eerst oversluiten?

en kan ik gewoon na een jaar mijn website bij magix opzeggen, weer terug laten nemen door mijn eigen hoster, aangezien het mijn eigen domein is, en geen actie domein oid?(ik zag dat dit een uitsluitsel kan zijn voor oversluiten in de voorwaarden).

Kan ik als ik nu host, ook even een " onder construction"  erop laten zetten? dat ik wel gewoon verder kan met mijn website elke keer zien ed, maar nog niet zo zeer toegankelijk voor klanten?

Heeft nogal wat aarde in de voeten allerlei instellingen en formaten in magix te laten werken met photoshop ed(wat in photoshop het goed formaat is, is bv in magix veel te klein of veel te groot, in beide gevallen dus onleesbaar) dus wil graag zien hoe het in het " echt" er uit ziet, en ik vraag me af of de ingebouwde preview functie wel een goed beeld geeft.

 

alvast weer hartelijk bedankt!

mi-bo schreef op 20.09.2015 om 22:25 uur

Beste Miloe,

 eerst zorgen dat je account bij de vorige aanbieder is afgesloten, dit kan ook via MAGIX ,Uw Domein heeft niets te maken met webacount , domein is van U maar de web aanbieder zal geen MAGIX zijn en moet dan daar geparkeerd worden, en waarom na een jaar weer veranderen. en de datum gaat pas in als u het geheel bij MAGIX heeft geactiveerd en geregistreerd

gr

Michael