hoe werkt dat met de versies

golfie schreef op 17.01.2018 om 21:02 uur

ik bezit vide pro x met versie 15.0.5.211 upd3.

elke keer krijg ik bij starten van videomagix pro x de aanbieding voorgeschoteld van pro x .

Maar heb ik die dan al niet want ik kan niet ontdekken wat er meer aan is of beter.

Sinds die gratis opwaarderingen ben ik een beetje de kluts kwijt .

gr golfie

Reacties

mi-bo schreef op 17.01.2018 om 21:45 uur

Golfie,

U bent met versie 15.0.5.211 up to date,

heeft u de versie MAGIX video Pro X 9 pas gekocht, dan is de aanbieding voor U niet van toepassing.

Links onderin kunt u een vinkje zetten en de optie verschijnt niet meer

Groeten

Michael

golfie schreef op 17.01.2018 om 23:35 uur

Beste mibo

ik had hem bijna gekocht maar ik vertrouwde het niet van daar de vraag.oa de stabilizer is nu 4.0 en in mijn versie 2.0 (mercalli)

dank voor antwoord gr van golfie

Bol schreef op 18.01.2018 om 11:18 uur

Hallo Golfie,

U schrijft: "ik bezit vide pro x met versie 15.0.5.211 upd3". Dit is op dit moment de laatste versie voor de Video Pro X. Ook ik krijg regelmatig aanbiedingen van Magix voorgeschoteld. Er zijn verschillende manieren om dit in te perken.

1. Zet een vinkje links onderin, zoals Mi-Bo al aangeeft, zodat deze niet meer verschijnt.
  2. Druk op "Y" en ga naar het tabblad Systeem en zet een vinkje bij News verbergen
  3. Ga naar: Programma verwijderen of wijzingen van Windows en verwijder het programma genaamd "Connect".
  • Als u het programma op de standaardwaarde terugzet, moet u punt 1 en 2 opnieuw uitvoeren.
  • Als het programma opnieuw geïnstalleerd word of er word geactualiseerd, dan wordt het programma connect opnieuw geïnstalleerd en kan daarna weer worden verwijderd.

U schrijf: "ook ik had hem bijna gekocht maar ik vertrouwde het niet van daar de vraag.oa de stabilizer is nu 4.0 en in mijn versie 2.0 (mercalli)"

Standaard is in Video Po X Mercalli 2.0 aanwezig. Wanneer u uw update garantie nu verlengt krijg u Mercalli 4.0 erbij meegeleverd, die u moet installeren en activeren met het mee gemailde serienummer. U heeft dan de beschikking over Mercalli 2.0 en Mercalli 4.0. Zelf vind ik Mercalli 4.0 nog beter dan Mercalli 2.0

Groet,

Bol

PS. Het kan zijn dat uw update garantie verloopt of is verlopen. Dit kan ook een rede zijn dat u reclame krijgt, kijk daarom ook eens bij: Mijn account / producten.

2x gewijzigd i.v.m. met aanvulling en verbeterd antwoord

Laatst gewijzigd door Bol op 18.01.2018, 11:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 18.01.2018 om 17:06 uur

Bol ,

Bedankt voor reactie .Ik heb e.e.a. uitgevoerd, ging goed.

had mercalli v4.0 al enkele jaren ooit gekocht bij mercalli en werkt inderdaad iets beter dan 2.0

de up date garantie loopt okt van 2018 af.

Gr en dank golfie

Bol schreef op 18.01.2018 om 17:39 uur

Hallo Golfie,

Klopt, ik had Mercalli V4 ook al onder VDL 2016. Maar ik heb Pro X in december 2017 verlengd, er zat daar ook weer Mercalli V4 bij.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-