Hoe Website Maker 3 activeren ?

pierenmarc schreef op 23.02.2009 om 22:26 uur
Hallo,

Ik heb Website Maker 3 gekocht en wou deze activeren. Ik kwam op een website met 2 mogelijkheden. De eerste was "LogIn" en de tweede was om Website Maker te activeren. Ik ging er van uit dat ik moest ingelogd zijn om Website Maker te activeren, dus koos ik voor LogIn, en logde in. Dit bracht mij naar een webpagina waar ik "Online Album" en "Website Maker" kon activeren. Ik heb beide geactiveerd. Nergens werd mij onderweg naar mijn activeringscode gevraagd, wat ik raar vond, dus heb ik de websites gesloten, en opnieuw begonnen.
Ik kwam dus terug op die eerste website met de mogelijkheid om in te loggen en/of te activeren. Ik logde niet in, maar koos "Activeren". Nu kwam ik op een website waar om mijn activeringscode werd gevraagd, en daarna in te loggen. Toen ik na het invoeren van de activeringscode wou inloggen kreeg ik een foutmelding dat ik Website Maker niet kon activeren met de opgegeven LogIn omdat deze reeds verbonden is met de geactiveerde "Website Maker Free" en "Online Album Free".
Ik begreep het niet goed, en poogde dan maar een website te creëren met die "Website Maker Free", daar heb ik 2 éénvoudige sjablonen en/of 5 geavanceerde, al de rest verwijst mij door om te upgraden naar "Easy" of "Deluxe" tegen maandelijkse betalingen. Is dit normaal ? Ik heb Website Maker 3 eigenlijk niet kunnen activeren, en die andere activeringen kan ik blijkbaar niet terug draaien. Wat nu ?