Hoe verwijder ik een animatieffect bij pagina overgang?

Peter-Gootzen schreef op 28.06.2022 om 00:14 uur

Hallo,

Ik gebruik Magix Web Designer Premium 19.0.0.64291 op mijn Windows 11 laptop. Ik heb één van de standaardontwerpen als basis genomen en heb dit aangepast naar mijn eigen wensen. Dat werkte allemaal prima, ik heb alles kunnen aanpassen wat ik wilde, op één ding na. Als ik ergens op klik om naar een andere pagina te gaan, dan wordt er steeds een animatie gebruikt waarbij het lijkt alsof de pagina naar links wegschuift en de volgende van rechts komt ingeschoven. Dit wil ik niet, ik wil dat de pagina gewoon verschijnt zonder animatie. Nu heb ik het scherm waar je Internetanimaties kan aanpassen gevonden en heb daar alles in gesteld op "direct" of "instant". Helaas blijft de animatie toch actief na opslaan. Ik doe duidelijk iets verkeerd, maar na een hele avond prutsen kom ik niet tot een oplossing. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben en misschien weten hoe ik de animatie wel kan verwijderen? Ik heb het websitethema "Gratis voorbeeld" gebruikt, omdat dit toevallig precies de opmaak was die ik zocht. Alvast bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Mvg, Peter

Reacties

mi-bo schreef op 28.06.2022 om 09:49 uur

@Peter-Gootzen

Welkom Peter, als MAGIX Gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Daar U over animatie schrijft zal het hier moeten worden gezocht, overal geen zetten en dan toepassen

en

vermoedelijk is het dan wel goed

Vriendelijk Groet

Michael ( Forum Moderator sinds 2008 )

Peter-Gootzen schreef op 28.06.2022 om 15:32 uur

Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas loste dat mijn probleem niet op. Als ik op een pagina met de rechter muisknop klik, krijg ik in het menu de optie "Eigenschappen website", als ik daar op klik krijg ik een scherm met enkele tabbladen. Hier zit in het tabblad "pagina" onderaan een stukje over "Pagina overgang". Hier kan ik een effect kiezen. Als ik "Instant" kies en de pagina vervolgens opsla, houdt hij toch dat rare effect vast. Er staat ook bij dat deze wijziging voor deze pagina is en als ik het voor alle pagina's wil doen dat ik naar het tabblad "uitvoeren" in dat dialoogvenster moet gaan. Er is alleen geen tabblad "uitvoeren" in dat dialoogvenster....

Mvg, Peter

mi-bo schreef op 28.06.2022 om 16:06 uur

@Peter-Gootzen

Beste Peter.

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U ingegeven van Instant, dan toepassen gedaan, en daarna ok.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

mi-bo schreef op 28.06.2022 om 16:24 uur

@Peter-Gootzen

Beste Peter.

Heeft nadat verandering is aangebracht ook evt via mob gekeken of de verandering is door gevoerd.

Het wil nog wel eens gebeuren, dat het nog steeds verkeerd staat op de Pc, en ergens anders het wel goed staat

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator)

Bol schreef op 29.06.2022 om 12:33 uur

@Peter-Gootzen

Hallo Peter,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Mocht u op ons Nederlands forum niet de antwoorden op uw probleem krijgen / vinden, dan adviseer ik om uw vraagstelling op een anderstalig forum te plaatsen. Zie: Hoe zet ik een topic op een anderstalige forum: bv. Engels of Duits.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-