Hallo,
Ik gebruik Magix Web Designer Premium 19.0.0.64291 op mijn Windows 11 laptop. Ik heb één van de standaardontwerpen als basis genomen en heb dit aangepast naar mijn eigen wensen. Dat werkte allemaal prima, ik heb alles kunnen aanpassen wat ik wilde, op één ding na. Als ik ergens op klik om naar een andere pagina te gaan, dan wordt er steeds een animatie gebruikt waarbij het lijkt alsof de pagina naar links wegschuift en de volgende van rechts komt ingeschoven. Dit wil ik niet, ik wil dat de pagina gewoon verschijnt zonder animatie. Nu heb ik het scherm waar je Internetanimaties kan aanpassen gevonden en heb daar alles in gesteld op "direct" of "instant". Helaas blijft de animatie toch actief na opslaan. Ik doe duidelijk iets verkeerd, maar na een hele avond prutsen kom ik niet tot een oplossing. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben en misschien weten hoe ik de animatie wel kan verwijderen? Ik heb het websitethema "Gratis voorbeeld" gebruikt, omdat dit toevallig precies de opmaak was die ik zocht. Alvast bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Mvg, Peter