HOE VERWIJDER IK DE WOORDEN "USER FOOTAGE" bij de intro sjabloon adegrauwe schreef op 22.03.2020 om 03:01 uur HOE VERWIJDER IK DE WOORDEN "USER FOOTAGE" wanner ik bij sjablonen bv de gordijn intro gebruik dank bij voorbaat Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 22.03.2020 om 07:27 uur @adegrauwe Beste A, Is het programma wel goed geïnstalleerd, is het een trial versie of een koop versie Kan Uw probleem niet reproduceren zie filmpje Sc6 Michael Bol schreef op 22.03.2020 om 11:49 uur Beste A de Grauwe, Als ik u goed heb begrepen, wilt u de User Footage (Intro) verwijderen. Klopt dit? Als dat zo is, doe dan het volgende: sleep het sjabloon "gordijn intro" naar de tijdlijn activeer spoor 1 de-groepeer alle sporen door op het gebroken schakel te klikken of de sneltoets Shift+G delete de "Single Pos" selecteer alle sporen weer en klik op gesloten schakel of sneltoets "G" van groeperen zie fGilmpje Succes, Rob mi-bo schreef op 31.03.2020 om 15:39 uur @adegrauwe Beste A, Door het oplossen van een ander probleem uw probleem gevonden als het begin korter is dan 3 seconden waar de intro moet komen komt deze verwijzing naar voren, is het begin langer dan komt er gewoon Intro te staan Sc6 Met vriendelijke groet, Michael 1