Hoe schakel ik defintief de reclame popups uit bij het opstarten pc?

Ronny-Bleys schreef op 05.03.2021 om 11:10 uur

telkens ik sinds kort de pc opstart krijg ik rechtsonder een popup van Magix met reclame voor programma's, en nieuwe features. Ik heb daar nooit toestemming voor gegeven en vind het VRESELIJK IRRITANT. Hoe schakel ik dit definitief uit? Schande van Magix.

Reacties

mi-bo schreef op 05.03.2021 om 11:19 uur

@Ronny-Bleys

Beste ronny,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als MFS is opgestart den de Y toets in drukken vinkje zetten bij News verbergen.

Dan komt de reclame niet meer

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.03.2021 om 12:50 uur

@Ronny-Bleys

Hallo Ronny,

.....telkens ik sinds kort de pc opstart krijg ik rechtsonder een popup van Magix met reclame voor programma's, en nieuwe features....

De oplossing zou voor u kunnen zijn om Cloud-import en connect te deinstalleren, mits geen gebruik maakt van Cloud-import.

U doet dit zo:

  • ga naar instellingen / Apps en onderdelen
  • verwijder Magix Cloud Import
  • verwijder Magix Connect.

zie ook de onderstaande links van Magix Support:

Succes, Rob

Gewijzigd: de link "Product mededelingen verwijderen uit het programma" werkende gemaakt

Laatst gewijzigd door Bol op 15.10.2022, 14:55, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BF-vanGarsel schreef op 18.03.2021 om 15:08 uur

Hetzelfde irritante probleem zoals beschreven door Ronny Bleys doet zich bij mij ook voor met Video de Luxe Premium op een Windows 10 systeem. De instelling 'Nieuws verbergen' aanvinken verandert er niets aan.

Verwijderen van 'Magix Connect' is niet mogelijk want is niet geïnstalleerd.

Verwijderen van 'Magix Cloud Import' vind ik niet wenselijk.

Dus, zjn er nog andere opties?

Voorts hecht ik eraan op te merken dat ik het brutaal vind om ongevraagd van reclame te worden voorzien in een betaald en geregistreerd programma, en dat je er zo veel moeite voor moet doen om het (mogelijk?) opgelost te krijgen.

Met vriendelijke groet, Ben van Garsel.

Ronny-Bleys schreef op 18.03.2021 om 17:45 uur

Zie bij programmas verwijderen naar "update notifier" NIET naar Magix Connect of Magix Update Notifier en dat programma verwijderen. Dat heeft bij mij geholpen.

Bol schreef op 18.03.2021 om 17:55 uur

@BF-vanGarsel

Hallo Ben,

Hier een aanvulling op het correcte antwoord van @Ronny-Bleys (Ronny) zie Magix Update Notifier.

Groet, Rob (moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 18.03.2021, 17:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-