Hoe plak ik een object op een bepaalde gekozen plek de time-line

richha555 schreef op 25.11.2022 om 23:01 uur

Als ik een object op de timeline naar de clipboard heb gekopieerd, hoe plak ik vervolgens deze op een bepaalde plek op de time-line? Als op de locatie klik op een bepaalde spoor waar ik de clip wilt hebben, en ctrl-v doe, gaat hij altijd naar een volkomen willekeurig plek ergens in onze heelal. Dit kan op elke locatie op elke spoor zijn. Meestal duizenden kilometers boven, beneden, links of rechts van waar ik op de timeline heb geklikt. Zelfs paal bovenop andere bestaande objecten. Hoe kan je iets op een specifieke gewenste locatie plakken? Ik heb genoeg van dingen uren lang langs de time-line slepen alleen omdat ik copy paste niet onder control kan krijgen. Weet iemand hoe dit werkt?

Reacties

mi-bo schreef op 25.11.2022 om 23:23 uur

@richha555

Zet de afspeelmarker(rode horizontale lijn)op de plaats waar het object moet komen, en sleep vanuit de verkenner naar die plaats op een leeg spoor.

Gr

Michael/Moderator

Bol schreef op 25.11.2022 om 23:33 uur

@richha555

Beste Richha,

.......Als ik een object op de timeline naar de clipboard heb gekopieerd, hoe plak ik vervolgens deze op een bepaalde plek op de time-line?......

Als u een object met Ctrl+C gekopieerd hebt naar de clipboard zet dan de afspeelmarker op de plaats waar u het object wilt plaatsen. Met Ctrl+V plakt u het object op de door u gekozen / aangegeven plaats.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

richha555 schreef op 25.11.2022 om 23:50 uur

...gevonden. Je moet eerst klikken op de header links van de spoor die je wilt (op het cijfer), dan op timeline zelf waar het begin moet komen te staan (tijdslocatie) en dan ctrl-v. Klikken op een plek op een spoor heeft geen zin.

Bol schreef op 26.11.2022 om 00:27 uur

@richha555

Hallo Richha,

....Je moet eerst klikken op de header links van de spoor die je wilt (op het cijfer), dan op timeline zelf waar het begin moet komen te staan (tijdslocatie) en dan ctrl-v plakken......

Bedankt 👍voor deze informatie. Uw oplossing werkt een stuk sneller.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 26.11.2022 om 08:35 uur

@richha555

Positief bericht, dat na het lezen van suggesties U zelf de oplossing heeft gevonden, ..

MAGIX video Deluxe is een veelzijdig programma met vele mogelijkheden(manier van bewerken) die als eind resultaat het zelfde is.(velen doen video bewerken op hun eigen manier)

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product Video Deluxe.

Gr

Michael/Moderator

Wijziging aangebracht i.v.m meer info