Hoe "Opnemen"

janvandorst schreef op 26.03.2013 om 17:01 uur

Al 11 jaar gebruik ik het door mij ook geregistreerde Magix Cleaning Lab DeLuxe in volle tevredenheid.

Maar nu, na een herinstallatie van het programma vanwege het omwisselen van de versleten harde schijf van
mijn XP (serv. pack 3) machine, kan ik niet meer opnemen. De knop -Opnemen- blijft grijs, terwijl voor de rest alles wel werkt.

Ik kan geen enkele mogelijkheid bedenken om dit op te lossen.
Ook heb ik gezien dan dit al wel wat verouderde programma niet meer wordt ondersteund maar
wil toch graag het programma blijven gebruiken.

Reacties

RiViS schreef op 26.03.2013 om 18:21 uur

Ik vermoed dat je het programma nog moet vertellen waarvandaan de opname moet gebeuren. Zit er in de opnamedialoog niet ergens een knop met Audio-ingang of iets wat er op lijkt?, daar kun je namelijk de bron selecteren. Ik kan dit niet checken want heb die 11 jaar oude versie niet... Probeer in elk geval in die richting te zoeken. Misschien kun je ook kijken via het Windows scherm Luidsprekers, als je daarop rechtsklikt kun je de volumeregelaars openen en dan moet je op het tabblad Opnemen zien te komen (ook dat kan ik niet voor je checken, heb XP niet meer...), daar kun je dan weer wat aanvinken/activeren. Kwestie van zoeken en uitproberen. Succes,

groet,

Rijk